بازدید 2447
قائم‌مقام باشگاه سپاهان:

از نويدكيا خواستيم با قطبي تعامل كند

چمن ورزشگاه هم كيفيت مطلوبي دارد و بايد بگويم پلاستيكي كه تا پيش از بازي‌هاي اخير روي چمن پهن شده بود براي محافظت از چمن و خيس نشدن ‌آن به دليل بارندگي سيل‌آساي بيش از 10ساعت در فولادشهر بود كه جا دارد در اين باره از برنامه تلويزيوني نود گله‌مند باشيم.
کد خبر: ۷۸۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۸۸ - ۰۸:۴۵ 28 December 2009
قائم مقام مديرعامل باشگاه سپاهان گفت: كار آماده‌سازي استاديوم فولادشهر اصفهان براي برگزاري بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا طي چند روز آينده به اتمام مي‌رسد.

مسعود تابش با بيان اين مطلب به ايسنا، گفت: تنها ضعف عمده استاديوم فولادشهر كه باعث شد بازرسان AFC اين ورزشگاه را براي ليگ قهرمانان آسيا تاييد نكنند، بحث نور بود كه طي چند روز آينده به حد مطلوبي مي‌رسد. در حال حاضر شركت آلماني كه اين كار را برعهده گرفت مشغول است و طبق وعده‌هاي آنها استاديوم فولادشهر صاحب حداقل 1400 لوكس نور مي‌شود. حداقل نور مدنظر مسوولان AFC يك‌هزار و دويست لوكس است و اين ورزشگاه پيش از اين حدود چهارصد يا پانصد لوكس نور داشت.

وي افزود: هم‌چنين امكانات مدياسنتر، ميكسد زون و... ورزشگاه هم در حال كامل شدن است و بحث جداسازي‌هاي اين اماكن هم انجام شده است. همچنين چمن ورزشگاه هم كيفيت مطلوبي دارد و بايد بگويم پلاستيكي كه تا پيش از بازي‌هاي اخير روي چمن پهن شده بود براي محافظت از چمن و خيس نشدن ‌آن به دليل بارندگي سيل‌آساي بيش از 10ساعت در فولادشهر بود كه جا دارد در اين باره از برنامه تلويزيوني نود گله‌مند باشيم.

تابش همچنين درباره موضع باشگاه سپاهان نسبت به حضور محرم نويدكيا در تيم ملي نيز خاطرنشان كرد: باشگاه سپاهان خواهان حضور نويدكيا در تيم ملي است اما شرايط جسماني او به گونه‌اي است كه بايد مراقبت‌هاي خاصي را از خود داشته باشد. از اين بازيكن خواستيم در اين زمينه با افشين قطبي سرمربي تيم ملي در تعامل باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل