بازدید 1871

کارخانه: "کارخانه" همیشگی نیستم

من در تیم پتروشیمی بازیکنانی مانند شهرام محمودی، ساسان دژآرا، رضا صفایی و مصطفی شریفات را در اختیار دارم. بازیکنانی که برای امروز جوان هستند و برای فردا تاثیرگذار و کارآمد. آنها به کمی انسجام و هماهنگی بیشتر نیاز دارند تا بتوانند نتیجه تلاش خود را ببینند. در این راه مسئولان باشگاه پتروشیمی هم باید با صبر و حوصله آنها را همیاری کنند.
کد خبر: ۷۸۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۸۸ - ۲۰:۴۲ 27 December 2009
سرمربی تیم والیبال پتروشیمی بندرامام بعد از متحمل شدن سومین شکست تیمش در رقابت‎های لیگ برتر گفت: آینده از آن من و شاگردانم خواهد بود، پس مدیران باشگاه باید حوصله داشته باشند و بابت نتایج به دست آمده دلسرد نشوند.

مصطفی کارخانه در گفتگو با مهر ضمن تاکید بر امیدواری نسبت به پیگیری روند رو به رشد تیم والیبال پتروشیمی بندرامام اظهار داشت: امروز که در میانه نیم فصل نخست رقابت‎های لیگ برتر قرار داریم و بسیاری از تیم‎ها هنوز به هماهنگی و انسجام کامل نرسیده‎اند، زمان مناسبی برای قضاوت در مورد عملکرد آنها نیست. پس نباید نتایج به دست آمده را ملاکی برای ارزیابی قرار داد.

وی با اشاره به شکست تیمش مقابل تیم ته جدولی خراسان رضوی در هفته هفتم رقابت‎های لیگ برتر باشگاه‎های کشور، تصریح کرد: شکست در هر حالتی و مقابل هر تیمی ناراحت‏کننده است. به هر حال ناکامی مقابل خراسان رضوی هم چنین تاثیری را بر بازیکنان و حتی خود ما داشت. اما هرگز باعث دلسردی و ناامیدی نخواهد شد. چراکه اعتقاد و اطمینان دارم روزهای خوشی در انتظار پتروشیمی است. اصلا آینده از آن ماست.

سرمربی تیم والیبال پتروشیمی بندرامام به نتایج به دست آمده طی هفته‎های گذشته رقابت‎های لیگ برتر اشاره کرد و یادآور شد: هیچ تیمی بدون باخت نیست. این یعنی اینکه هیچی تیمی حاشیه امنیت ندارد چراکه سطح بازی‎های امسال بسیار بالاتر از همیشه است. پس نباید از شکست تیم پتروشیمی به صرف اینکه من سرمربی آن هستم، متعجب شد.

کارخانه خاطرنشان کرد: از هیچ تلاشی برای موفقیت تیمم کوتاهی نمی‎کنم هرچند که من آن "کارخانه"‌ای نیستم که در پیکان بازیکنان ستاره زیادی در اختیار داشت و با آنها قهرمان می‎شد. البته به بازی گرفتن بازیکنان ستاره هم سختی خاص خودش را دارد اما به سختی کار کردن با نیروهای جوان و کم تجربه نیست.

وی ادامه داد: من در تیم پتروشیمی بازیکنانی مانند شهرام محمودی، ساسان دژآرا، رضا صفایی و مصطفی شریفات را در اختیار دارم. بازیکنانی که برای امروز جوان هستند و برای فردا تاثیرگذار و کارآمد. آنها به کمی انسجام و هماهنگی بیشتر نیاز دارند تا بتوانند نتیجه تلاش خود را ببینند. در این راه مسئولان باشگاه پتروشیمی هم باید با صبر و حوصله آنها را همیاری کنند.

تیم والیبال پتروشیمی بندرامام چهارشنبه شب هفته گذشته (دوم دی‎ماه) در چارچوب دیدارهای هفته هفتم مسابقات لیگ برتر باشگاه‎های کشور با نتیجه یک بر 3 مغلوب خراسان رضوی شد. این سومین شکست تیم والیبال پتروشیمی در مسابقات لیگ برتر بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل