بازدید 2792
در پي انفجار ديروز در جنوب بيروت؛

تکذیب شهادت يكي از اعضای حماس در لبنان

منابع آگاه در جنبش حماس خبر به شهادت رسيدن يكي از رهبران سياسي خود در حادثه انفجار ديروز در جنوب بيروت را رد كردند.
کد خبر: ۷۸۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۸۸ - ۱۰:۴۶ 27 December 2009
به گزارش فارس به نقل از مركز اطلاع‌رساني فلسطين، منابع آگاه جنبش حماس اخبار منتشر شده مبني بر به شهادت رسيدن يكي از رهبران سياسي اين جنبش در لبنان پس از انفجار يك خودروي متعلق به حماس در "ضاحيه " بيروت را رد كردند.

پايگاه خبري "فلسطين اليوم " نيز با اشاره به انتشار اخباري مبني بر شهادت يكي از رهبران حماس در ضاحيه تاكيد كرد برخي از رسانه‌ها اعلام كرده بودند كه در اثر انفجار سه بمب جاسازي شده در خودروي متعلق به جنبش حماس، "اسامه حمدان " يكي از رهبران سياسي برجسته اين جنبش در لبنان كشته شده و برخي نيز از احتمال مجروح شدن "علي بركه " يكي ديگر از رهبران حماس در لبنان خبرداده بودند اما منابع آگاه جنبش حماس تاكيد كرده‌اند كه "اسامه حمدان " اكنون در خارج از اراضي لبنان است و علي بركه نيز طي يك تماس تلفني خبر زخمي شدن خود در اين انفجار را رد كرده است.

تاكنون هيچ خبري درباره جزئيات اين عمليات تروريستي در جنوب بيروت و هويت شخصي كه در اين حادثه كشته شده در دست نيست.

عصر ديروز در اثر يك انفجار در يكي از مناطق حضور حزب‌الله در "ضاحيه " بيروت دستكم دو نفر كشته و چندين نفر مجروح شدند.تاكنون دليل اين انفجار در ضاحيه كه حدود ساعت 7 عصر به وقت محلي رخ داده، مشخص نشده است.

تلويزيون "المنار " نيز به نقل از منابع امنيتي اعلام كرد كه اين انفجار در يكي از دفاتر جنبش حماس در ضاحيه صورت گرفته و موجب زخمي شدن چند نفر شده است.

پس از انفجار تعدادي از عناصر حزب‌الله در محل حادثه در يكي از خيابانهاي محله "حريك " در چند صد كيلومتري مجمع "سيد‌الشهداء " حاضر و يك كمربند امنيتي ايجاد كردند بطوري كه روزنامه‌نگاران و خبرنگاران تا دو ساعت و نيم پس از حادثه نتوانستند در محل حاضر شوند.

اين در حالي است كه حزب‌الله هر شب در اين مجمع مراسم عزاداري امام حسين (ع) برپا مي‌كند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها