بازدید 2107

استقبال توتی از حضور لوکا تونی

مطمئنم که با آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی، باشگاه رم برای جذب تونی اقدام خواهد کرد. رم با حضور تونی می تواند در رقابت های سری آ و مسابقات اروپایی به یک مدعی تبدیل شود.
کد خبر: ۷۸۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۸۸ - ۱۴:۰۸ 26 December 2009
کاپیتان تیم فوتبال رم این باشگاه را برای به خدمت گرفتن لوکا تونی، مهاجم ناراضی بایرن مونیخ، ترغیب کرد.

به گزارش مهر، فرانچسکو توتی و تونی در ماه نوامبر با تماسی تلفنی در خصوص شرایط این انتقال گفتگو کردند و بتازگی کاپیتان تیم فوتبال رم بر روی پایگاه اینترنتی خود از علاقمندی اش برای پیوستن مهاجم تیم ملی ایتالیا به تیم رم خبر داد.

توتی گفت: مطمئنم که با آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی، باشگاه رم برای جذب تونی اقدام خواهد کرد. رم با حضور تونی می تواند در رقابت های سری آ و مسابقات اروپایی به یک مدعی تبدیل شود.

وی افزود: من در روزنامه ها نام هایی را خوانده ام که گزینه پیوستن به تیم رم هستند که همگی آنها از سطح کیفی بالایی برخوردارند. هرکسی که می خواهد به رم بیاید باید بازیکن توانمندی باشد و ما را قوی تر کند اما نظر خودم را و اینکه کدام بازیکن بهتر است را بیان نمی کنم چراکه این امر بر عهده مدیریت باشگاه و مربی تیم است. با این اوصاف فکر می کنم تونی یک مهاجم توانمند است که قهرمانی جهان را هم در کارنامه دار د. خوشحال می شوم که او به تیم ما بپیوندد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر