بازدید 2431

پرداخت بخشی از معوقات اساتید دانشگاه شهید بهشتی

کد خبر: ۷۸۷۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰ 07 April 2018

رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: با تمهیدات صورت گرفته بخشی از معوقات هیات ‌علمی دانشگاه مربوط به حق‌الرساله‌ها برای سال ۹۶ پرداخت شد.

به گزارش مهر، به نقل از دانشگاه شهید بهشتی، حسن صدوق در اولین جلسه هیات رئیسه دانشگاه شهیدبهشتی در سال ۹۷ گفت: براساس رایزنی‌های دانشگاه شهید بهشتی و سایر دانشگاه‌های سطح یک با سازمان برنامه‌ و بودجه و پیگیری‌های شخص وزیر علوم، در بامداد اول فروردین ۹۷، کل بودجه دانشگاه‌ها از جمله بودجه مصوب ۹۶ دانشگاه شهید بهشتی پرداخت شد.

وی افزود: راهبردهای ترسیم ‌شده دانشگاه در حوزه پژوهش، فناوری، آموزش و حوزه فرهنگی در سال ۹۷ دنبال و باقوت ادامه خواهد یافت.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی تاکید کرد: خوشبختانه با تمهیداتی که اندیشیده شد، توانستیم بخشی از معوقات هیات ‌علمی مربوط به حق‌الرساله‌ها را در ساعات اداری پایان سال ۹۶ پرداخت کنیم.

فرصت مطالعاتی بلندمدت اعضای هیات‌علمی، تقویم آموزشی دانشگاه در سال تحصیلی ۹۷-۹۸ و برنامه‌های مدیریت بودجه و تشکیلات در بخش نظارت بر عملکرد واحدها، تدوین گزارش های درخواستی از سوی سازمان های متبوع و لزوم انسجام و یکپارچه سازی بخش استخراج آمار دانشگاه از جمله مواردی بود که در این جلسه بررسی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار