بازدید 15435

خیز وزیر رژیم صهیونیستی برای تصرف بصره

«من اعراب را خیلی خوب می‌شناسم و اعلام می‌کنم که ایران در منطقه عربی، دشمن همه اعراب به شمار می‌رود و در آینده‌ای نه چندان دور در منطقه کشورهایی را قربانی زیاده‌خواهی ایران خواهیم دید و البته اسرائیل شاید یکی از این قربانیان باشد و ما نمی‌خواهیم تنها قربانی ایرانیان در منطقه باشیم!»
کد خبر: ۷۸۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۸۸ - ۲۳:۵۰ 25 December 2009

پس از ادعای صهیونیست‌ها، مبنی بر تعلق کردستان عراق به سرزمین موعود یهود، یک وزیر کابینه این رژیم این بار ادعای دیگری دارد!

به گزارش «تابناک» و به نقل از رسانه‌های منطقه، «بنیامین الیعازر»، وزیر تجارت و صنعت اسرائیل در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: من متولد بصره هستم و برای تصاحب منطقه مسکونی و ولادت خود، از هیچ کوشش دریغ نمی‌کنم.

او افزود: من اعراب را خیلی خوب می‌شناسم و اعلام می‌کنم که ایران در منطقه عربی دشمن همه اعراب به شمار می‌رود و درآینده‌ای نه چندان دور در منطقه کشورهایی را قربانی زیاده خواهی ایران خواهیم دید و البته اسرائیل شاید یکی از این قربانیان باشد و ما نمی‌خواهیم تنها قربانی ایرانیان در منطقه باشیم!

گفتنی است، منطقه بصره از دیرباز پناه شیعیان عراق بوده و به عنوان دومین شهر بزرگ عراق مطرح است و هیچگاه یهودیان در این منطقه ساکن نبوده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
شاید اجداد ایشون در بصره مشغول فتنه انگیزی بوده اند که آقای العیا به دنیا اومدند. بالاخره، این یکی از بزرگترین مشاغل صهونیستها برای خدمت به انگلستان بوده.
جمله ادیان ز یک دین بیش نیست
بول بده روسبیل عمروموسی وحسنی مبارک و ملک عبدلالا نقاره که هیچی توب درکن
غلط كرد. شما زياد جدي نگيريد.
البته واقعيت اين است كه يهوديان چه الان و چه قبلا(حتي حدود 40-50 سال پيش) در ايران و مخصوصا كردستان ايران و عراق زندگي ميكردند(البته بسياري از آنها به فلسطين مهاجرت كردند). حتي شهر سليمانيه را نيز بنا نهادند. در كردستان ايران نيز يهوديان ساكن بودند و حتي تعدادي از آنان نيز مسلمان شدند كه هنوز هم بعضي خانواده ها در اين مناطق به نومسلمان معروفند كه همان يهوديان تازه مسلمانند. اما بايد توجه داشت كه اتفاقا علتي كه آنها در ايران و مناطق مختلف اسلامي زندگي ميكردند به دشمني و جنگ آنها با روميان و مسيحيان برميگردد. پس بايد ايشان خيلي متشكر باشند كه زماني اجداد ما آنها را با آغوش باز پذيرا شدند. اين ... بايد كمي تاريخ بخواند تا بفهمد زماني سرزمين فلسطين و مصر تحت سلطه ي سلسله ايوبيان(از اعقاب صلاح الدين ايوبي قهرمان كرد جنگهاي صليبي) بود، پس لابد كردها نيز بايد ادعاي مالكيت مصر و فلسطين را ميداشتند؟
اس ر ا ئ ی ل موجودیتی ندارد که بخواهد قربانی هم واقع شود
پس جناب وزیر بایستی ایضا این حق را برای فلسطینیان به رسمیت بشناسد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس