بازدید 2037

بنزما دوست ندارد رئال را ترک کند

بنزماي بيست و دو ساله که تابستان گذشته با قرارداد سي و پنج ميليون يورويي به رئال مادريد پيوست، در ابتداي فصل بويژه به دليل رقابت شديد با بازيکنان خط حمله اين تيم يعني کريستيانو رونالدو، کاکا، هيگواين و رائول شروعي خوبي نداشت.
کد خبر: ۷۸۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۸۸ - ۱۷:۵۸ 24 December 2009
کريم بنزما بازيکن فرانسوي رئال مادريد روز پنجشنبه اعلام کرد دوست دارد در رئال مادريد بماند و با اين تيم افتخار کسب کند. بنزما اين اظهارات را در گفتگو با روزنامه مارکا در ارتباط با ابراز تمايل چند تيم انگليسي براي جلب وي بيان کرد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه و نقل از روزنامه مارکا، تيم هاي منچستر سيتي و چلسي براي جلب بنزما در پايان فصل ابراز تمايل کرده اند اما بازيکن تيم ملي فرانسه روز چهارشنبه با تشکر از اين پيشنهادها تاکيد کرد که تنها به کسب افتخار با رئال مادريد فکر مي کند.

بنزمای بيست و دو ساله که تابستان گذشته با قرارداد سي و پنج ميليون يورويي به رئال مادريد پيوست، در ابتداي فصل بويژه به دليل رقابت شديد با بازيکنان خط حمله اين تيم يعني کريستيانو رونالدو، کاکا، هيگواين و رائول شروعي خوبي نداشت.

بنزما در اوايل ماه دسامبر اظهار داشت در رئال مادريد احساس ارامش مي کند اما اخباري که به تازگي منتشر شده است، نشان مي دهد وي براي حضور در ترکيب تيم وضعيت سختي پيش رو دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل