بازدید 9495

توضیح فرمانده ناجا درباره ناآرامی‌های اهواز

کد خبر: ۷۸۶۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴ 01 April 2018
فرمانده ناجا با اشاره به وضعیت امنیتی مناسب کشور توضیحاتی در خصوص ناآرامی‌های اخیر اهواز ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید خود از قرارگاه ترافیکی نصر با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همکاران ما در پلیس راهور در جاده‌ها حضور دارند و این حضور تا پایان سفرهای نوروزی ادامه خواهد داشت.

فرمانده ناجا گفت: به مسافران و هموطنان عزیز توصیه می‌کنیم تا در روزهای پایانی تعطیلات بیش از پیش قوانین رانندگی را رعایت کنند و جداً از سبقت غیر مجاز و سرعت و شتاب پرهیز کنند و به ازای هر دو ساعت رانندگی 15 دقیقه استراحت کنند.

وی از مسافران خواست تا بازگشت از سفر را به روز 13 فروردین موکول نکنند و امروز و روزهای بعد از 13 را برای بازگشت انتخاب کنند.

سردار اشتری در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم در خصوص ناآرامی‌های رخ داده در برخی از شهرهای جنوبی کشور و استان خوزستان گفت: موضوعاتی که در برخی از شهرهای اتفاق می‌افتد با همراهی مردم و مدیریت صحنه توسط پلیس کنترل می‌شود و هیچ مشکلی در این بخش وجود ندارد.

وی در پاسخ به سوال دیگر تسنیم درباره شایعاتی مبنی بر تلفات در برخی ناآرامی‌های رخ داده در اهواز گفت: تا این لحظه هیچ گزارشی از تلفات در این شهرها نداشته‌ایم.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: خوشبختانه وضعیت امنیتی در مرزهای کشور مناسب است و با هوشیاری نیروهای انتظامی، سپاه و ارتش هیچ مشکلی وجود ندارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان