بازدید 5083

سقوط خودروی مسافربری در ترکیه جان پنج مسافر ایرانی را گرفت

سقوط یک دستگاه خودروی مسافربری در چاله ای به عمق ده متر در یکی از محورهای مواصلاتی استان بایبورد ترکیه جان پنج مسافر ایرانی را گرفت. سفیر ایران در ترکیه با تأیید این خبر از اعزام سایر مجروحان حادثه به بیمارستان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۶۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱ 30 March 2018

سقوط خودروی مسافربری در ترکیه جان پنج مسافر ایرانی را گرفتسقوط یک دستگاه خودروی مسافربری در چاله ای به عمق ده متر در یکی از محورهای مواصلاتی استان بایبورد ترکیه جان پنج مسافر ایرانی را گرفت. سفیر ایران در ترکیه با تأیید این خبر از اعزام سایر مجروحان حادثه به بیمارستان خبر داد.

به گزارش «تابناک»، پنج نفر از مسافران ایرانی که در کشور ترکیه هستند شب گذشته و طی سانحه رانندگی در مسیر شهر بایبورد - گوموشحانه در شمال شرقی ترکیه جان خود را از دست دادند. این جان باختگان اعضای دو خانواده هشت نفره بودند که خودروی آنها به دره ای به عمق ده متر سقوط کرد.

محمدابراهیم طاهریان فرد سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه اعلام کرد: اتباع ایرانی شامل دو خانواده و در مجموع هشت نفر بودند که پنج نفر به اسامی علیرضا باقی زاده ، الهه شاکری نصب ، آدرینا باغی زاده ، کاظم پور محمدی و فریده مولوی جان باخته و سه نفر از آنها نیز مجروح شده و به بیمارستان بایبورد منتقل شدند.

ابراهیمی با اشاره به اعزام عوامل کنسولگری ارزروم به محل  برای بررسی میدانی موضوع، اظهار کرد که برای رسیدگی به وضعیت درمانی سه مجروح حادثه که 2 کودک 12 ساله و یک کودک 2 ساله هستند، اقدام لازم در حال انجام است.

پلیس ترکیه نیز در گزارشی اعلام کرد که این حادثه به علت بی احتیاطی راننده و در ساعت 21 دیشب اتفاق افتاده است.
بنا به ادعای مقامات ترکیه، در محل حادثه که برای احداث تاسیسات فاضلات به عمق و دهانه 10 متر حفاری انجام شده بود، علائم و هشدارهای جاده ای نصب شده است.

بر اساس این گزارش بلافاصله پس از این حادثه و پشت سر خودرو ایرانی، یک خودرو مینی بوس ترکیه نیز با چهارسرنشین در همین محل سقوط کرده که سه نفر از سرنشین آن خودرو نیز جان باخته اند و یک نفر نیز مجروح شده است.

در پی این حادثه وزیر کشور ترکیه با سفیر ایران در مورد سانحه رخ داده برای تعدادی از شهروندان ایرانی در ترکیه به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد.

سلیمان سیلو تاکید کرد که مقامات استانداری و امدادی منطقه در حال انتقال جانباختگان و مداوای بازماندگان این حادثه تاسف‌آور به مراکز بیمارستانی هستند.

گزارش های بیشتر حکایت از این دارد که هم اکنون مسئولین کنسولگری ارزروم نیز جهت بررسی و پیگیری جزییات این حادثه در محل حضور داشته و با مجروحین دیدار کرده‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان