بازدید 4411
۳

مسافران نسبت به سال قبل خسته‌تر هستند

کد خبر: ۷۸۶۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴ 30 March 2018
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: ۵۰ درصد از تصادفات فوتی ناشی از خستگی و خواب آلودگی است.

به گزارش ایلنا، رئیس پلیس راهور ناجا گفت: وقتی آمار علت وقوع تصادف در نوروز امسال با سال گذشته مقایسه می‌شود به این تحلیل می‌رسیدم که مسافران در بازگشت به محل سکونت‌شان نسبت به سال قبل خسته‌تر و بی‌حوصله‌تر هستند.

سردار تقی مهری در حاشیه بازدید از محور چالوس افزود: بار ترافیکی جاده‌ها به دلیل افزایش سفر و موج دوم سفر‌ها بیشتر شده است به گونه‌ای که در مسیر کرج به چالوس در ابتدای محور تا ۲۵ کیلومتر اول مسیر تردد نیمه سنگین و سنگین در جریان است.

وی ادامه داد: برای رفاه حال مردم این محور از مرزن آباد به سمت کرج از ساعت دوازده بسته می‌شود و از ساعت ۱۵ از کرج به مرزن آباد به صورت یک طرفه آغاز خواهد شد.

سردار مهری با اشاره به این مطلب که رانندگان در این ایام صبر و حوصله بیشتری به خرج بدهند، گفت: جاده‌های ما ظرفیت این همه بار ترافیکی را ندارد و ما هر ساله هم شاهد افزایش خودرو هستیم به گونه‌ای که در سال ۹۶ به میزان ۱.۵ میلیون خودرو افزوده شده است.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: ۵۰ درصد تصادفات فوتی ۲۴ ساعت گذشته به علت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده و ۳۸ درصد علتش سرعت و سبقت غیرمجاز بوده است.

وی گفت: در سال گذشته و در این ایام تنها ۴۰ درصد تصادفات فوتی علتش عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی بود که تحلیل این واقعه حکایت از این دارد که مسافران نوروزی امسال خستگی بیشتری دارند که مواجه با خواب آلودگی شده است.

سردار مهری گفت: بین ساعت ۸ شب تا ۱۲ شب ۳۱ درصد تصادفات رخ داده است که این هم حکایت از آن دارد که در شب رانندگی کردن باید همراه با دقت بیشتری باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
بعد از ۳۹ سال هیچ کار مثبتی نکردید ،
میدونید دلیل خستگی چیه؟ چون یه جای مناسب وجود نداره راننده توقف کنه هم امکانات رفاهی داشته باشه هم امنیت هم آرامش. من امسال پشت دستمو داغ کردم دیگه توی عید سفر نرم بابا حد اقل توی هر صد کیلومتر یه محلی رو برپا کنن با تعدادی آلاچیق یا اتاق دو سه نفره که قیمت اجارش ارزون باشه . تو ماشین که آدم نمیتونه درست بخوابه اکثرا تو چادر و ماشین خوابیده بودن خب این خستگی خواب تو ماشین نتیجش میشه خستگی پشت فرمون و تصادف. هتل و ویلا و مسافر خونه هم که ماشالا میخوان عقده یک سال بی پولی رو از یه دهه عید از مسافرا بگیرن و قیمتاشون واقعا نجومیه برا چی برا یه شب خوابیدن باید نصف حقوق یه ما رو بدیم؟ یعنی خواب اینقدر هزینه برداره برا اماکن اقامتی؟
خسته و وحشیتر.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار