بازدید 4583
گزارش بازی استقلال مقابل نفت تهران

شفر با چترنجات ملی پوشانش، در رتبه دوم فرود آمد

کد خبر: ۷۸۵۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴ 29 March 2018

شفر با چترنجات ملی پوشانش، در رتبه دوم فرود آمدتیم‌های نفت تهران و استقلال درهفته بیست‌وششم لیگ برتر از ساعت 15 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی 2 بر یک استقلال پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان شفر با تغییر نتیجه شکست به پیروزی شروع خوبی در نخستین بازی سال ۹۷ داشتند، موفق شدند اولین پیروزی خود را در سال نو به دست بیاورند. آبی ها در ترکیب اولیه خود چندین غایب سرشناس داشتند اما در نیمه دوم ازچهره های ملی پوش خود استفاده کردند و جان تازه ای گرفتند تا باخت را به برد تبدیل کنند.

 

ترکیب نفت تهران: میلاد فراهانی، علیرضا عزت کرامت، احمد امیرکامدار (میلاد سوری - 57)، محسن بنگر، عیسی آل‌کثیر، امین منوچهری (فرشاد هاشمی - 73)، سامان آقازمانی، هاشم بیک‌زاده، محمد نصرتی، امیرحسین فشنگچی (رضا حبیب‌زاده - 85) و پوریا امینی.

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، میلاد زکی‌پور، فرشید باقری (امید نورافکن - 40)، بویان (امید ابراهیمی - 53)، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان (وریا غفوری - 66)، جابر انصاری و علی قربانی.

دقیقه 6: پس از سانتر زمینی خسرو حیدری و دفع ناموفق محمد نصرتی، توپ در محوطه جریمه به جابر انصاری رسید. انصاری توپ را به علی قربانی پاس داد، اما مهاجم شماره 9 استقلال این موقعیت را در تقابل با میلاد فراهانی از دست داد.

دقیقه 14: پاس در عمق جپاروف در محوطه جریمه به علی قربانی رسید. قربانی پس از عبور از یک مدافع، با فراهانی تک به تک شد اما این فرصت را از دست داد.

دقیقه 18: داریوش شجاعیان پاس در عمقی برای جابر انصاری فرستاد که انصاری همانند قربانی از فرصت تک به تک با دروازه‌بان استفاده نکرد و این موقعیت را از دست داد.

دقیقه 25: جپاروف از حفره میان مدافعان نفت استفاده کرد و پاس در عمق خوبی برای شجاعیان فرستاد، اما او نتوانست توپ را به خوبی کنترل کند و توپ به فراهانی رسید.

دقیقه 34: ضربه آرام امین منوچهری از پشت محوطه جریمه استقلال،‌ در دستان مهدی رحمتی قرار گرفت.

دقیقه 38: سانتر هاشم بیک‌زاده از نقطه کرنر با دفع بد آرمین سهرابیان همراه شد. پس از برخورد توپ به تیر دروازه، توپ به محسن بنگر رسید و او دروازه خالی استقلال را با ضربه سری آرام باز کرد. بنگر سابقه بازی در پرسپولیس را دارد.

دقیقه 40: فرشید باقری به علت مصدومیت، قادر به ادامه بازی نبود و از زمین خارج شد. او جای خود را به امید نورافکن داد.

دقیقه 41: سانتر شجاعیان از گوشه محوطه جریمه به امید نورافکن رسید و محسن بنگر شوت این بازیکن را از روی خط دروازه برگرداند.

دقیقه 44: امیرحسین فشنگچی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 49: پس از درگیری امید نورافکن و هاشم بیک‌زاده در محوطه جریمه نفت، مدافع آبی‌پوشان متوقف شد که داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

دقیقه 51: شوت آرام عزت‌کرامت از پشت محوطه جریمه استقلال در آغوش رحمتی جای گرفت.

دقیقه 55: امید نورافکن در گوشه محوطه جریمه نفت صاحب توپ بود که سانتر زمینی او از همه عبور کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 57: امین منوچهری در میان غفلت مدافعان استقلال پاس در عمقی برای عیسی آل‌کثیر ارسال کرد.

دقیقه 51: سانتر جپاروف روی سر جابر انصاری فرود آمد، اما ضربه سر این مهاجم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 64: پوریا امینی، هافبک نفت روی امید ابراهیمی تکل خشنی زد و سیدعلی داور مسابقه به او کارت زرد نشان داد.

دقیقه 70: سانتر خسرو حیدری باعث خروج میلاد فراهانی شد و سپس توپ به نورافکن رسید. سانتر نورافکن روی سر جپاروف فرود آمد که او هم توپ را به بالای دروازه فرستاد.

دقیقه 70: حیدری به محوطه جریمه نفت نفوذ کرد و توپ را به علی قربانی پاس داد که ضربه قربانی با دخالت مدافعان نفت به کرنر رفت.

دقیقه 72: سانتر جپاروف به محوطه جریمه با خروج اشتباه فراهانی همراه بود که ضربه سر چشمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 77: وریا غفوری پس از دریبل مدافع نفت، پاس رو به بیرونی برای جابر انصاری ارسال کرد که انصاری با یک ضربه بغل پا، گل تساوی آبی‌پوشان را به ثمر رساند.

دقیقه 79: پاس در عمق انصاری به قربانی رسید تا این مهاجم موقعیت تک به تک دیگری را هدر دهد.

دقیقه 83: نورافکن پس از نفوذ به محوطه جریمه نفت از سمت چپ، توپ را به امید ابراهیمی پاس داد که این بازیکن نتوانست دروازه نفت را باز کند و توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 86: پاس در عمق انصاری به وریا غفوری رسید و پاس رو به جلو و بی‌دقت غفوری در محوطه جریمه از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 88: سانتر بلند خسرو حیدری پس از عبور از دروازه‌بان و مدافعان نفت به نورافکن رسید که این بازیکن دروازه خالی نفت را باز کرد. پس از این گل، نورافکن از داور کارت زرد دریافت کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار