بازدید 17484
۱

پیام رسان تلگرام دوباره مختل شد + تکمیلی

گزارش های بسیاری از نقاط مختلف کشور به دست رسیده است که نشان می دهد دسترسی کاربران ایرانی به پیام رسان تلگرام مختل شده است.
کد خبر: ۷۸۵۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱ 29 March 2018

پیام رسان تلگرام دوباره مختل شدگزارش های بسیاری از نقاط مختلف کشور به دست رسیده است که نشان می دهد دسترسی کاربران ایرانی به پیام رسان تلگرام مختل شده است و دسترسی به این پیام رسان با فیلتر شکن نیز ممکن نیست.

به گزارش «تابناک»، پیام رسان تلگرام با میلیون ها کاربری که در ایران دارد، دقایقی پیش مختل شد و دسترسی کاربران ایرانی به این پیام رسان حتی با فیلتر شکن نیز ممکن نیست.

اسفندماه سال گذشته رئیس مرکز ملی فضای مجازی گفته بود: مدیران شرکت‌ها و سیستم‌های خارجی از جمله مدیر تلگرام در بسیاری از موارد با ایران همکاری سازنده‌ای دارند اما همه این مدیران به دلیل سیاست‌های آمریکا در خصوص همکاری با ایران تحت فشار هستند.

هنوز هیچ مقام رسمی و یا مرجعی در مورد چرایی این اختلال گسترده واکنشی نشان نداده است، اما بعید نیست این موضوع در راستای افزایش محدودیت برای این پیام رسان در ایران باشد.

اواخر سال گذشته در ساختمان وزارت کشور جلسات متعددی پیرامون تعیین تکلیف تلگرام برگزار شد که شایعاتی را مبنی بر فیلتر تلگرام در ایام نوروز بر سر زبان ها انداخت.

به گزارش ایرنا، تلگرام لحظاتی پیش در توئیتی این خبر را اعلام کرد و یادآور شد: کاربران ما در اروپا، خاورمیانه و کشورهای مستقل مشترک المنافع در حال حاضر با مشکلات ارتباطی روبرو هستند.

تلگرام با اعلام اینکه در حال بررسی این موضوع است، اظهار امیدواری کرد که به زودی به اینترنت باز می گردد.

تکمیلی 

لحظاتی قبل اشکال موجود در پیام رسان تلگرام بر طرف شد و کاربران دوباره امکان استفاده از آن را دارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱
نمی‌دونم تلگرام چیکاربه وزیر ارتباطات داره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر