بازدید 3479

آتش‌سوزی منزل مسکونی محل نگهداری قلیان

کد خبر: ۷۸۵۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷ 29 March 2018

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران از آتش سوزی در منزل مسکونی در خیابان صابونیان تهران در شامگاه گذشته و مصدومیت شدید یه نفر خبر داد.

به گزارش مهر، جلال ملکی درباره حادثه آتش سوزی شب گذشته در خیابان صابونیان تهران گفت: ساعت ۲۳:۳۰ شامگاه گذشته یک مورد آتش سوزی در خیابان صابونیان اطلاع داده شد که با توجه به تماس هموطنان سه ایستگاه آتش نشانی به همراه دستگاه های تنفسی به محل اعزام شدند و به مدت سه دقیقه بعد از اعلام در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: این آتش سوزی در یک منزل قدیمی ۶۰ متری در دو طبقه اتفاق افتاد که طبقه بالا را ساکنان به محلی برای نگه داری وسایل قلیان کرده بودند و در طبقه پایین نیز خانواده ای زندگی می کردند. وقتی آتش نشانان به محل رسیدند دو خانم و یک کودک ۵ ساله در میان شعله های آتش گرفتار بودند که در وضعیت خطرناکی قرار داشتند و سریعا عملیات نجات و اطفا حریق همزمان انجام شد و آنتش نشانان توانستند هر سه نفر را از میان شعله ها بیرون بیاورند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان اینکه هر سه نفر دچار سوختگی شدید شده بودند ادامه داد: آتش نشان ها موفق شدند از گسترش آتش به منازل دیگر جلوگیری کنند و ۷ صبح عملیات به پایان رسید. متاسفانه هر سه نفر که در محل حادثه بودند دچار سوختگی شدید شدند که بلافاصله توسط اورژانس به مراکز درمانی اعزام شدند.

ملکی بیان کرد: از هموطنان عزیز این درخواست را داریم که اگر می خواهند به هر دلیل بخشی از منزل خود را محلی برای تولید یا نگهداری وسایل کنند برای تغییر کاربری و اخذ مجوز و رعایت نکات ایمنی اقدام کنند. متاسفانه امروز شاهد هستیم در برخی منازل بخشی از منزل به این موارد اختصاص داده می شود و در حالیکه مجوز ندارند و نکات ایمنی هم رعایت نشده، خانواده ها نیز در همان محل زندگی می کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان