بازدید 1717

كربكندي: از نتيجه راضي نيستم

سرمربي صبا گفت: هر بازيكني همراه ما نباشد تيم به مشكل برمي‌خورد. به خاطر اين كه صبا محدوديت زيادي در زمينه بازيكنان دارد، مثلا اگر داود حقي بود مي‌توانست مكمل نوري باشد و وسط زمين را از آن خودمان كنيم.
کد خبر: ۷۸۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۸۸ - ۲۳:۵۷ 23 December 2009
رسول كربكندي گفت: از نتيجه بازي راضي نيستم.

به گزارش ايسنا، سرمربي تيم فوتبال صباي قم پس از تساوي يك بر يك برابر پرسپوليس گفت: ما تلاش براي پيروزي در خانه داشتيم. بعد از دو برد پياپي توقع داشتيم اين بازي را ببريم تا جايگا‌ه‌مان را در جدول ارتقا دهيم. موقعيت‌هاي خوبي ايجاد كرديم. نيمه اول بازي كاملا در دست ما بود. اين اشتباهات فردي بود كه گريبان ما را گرفت و دروازه‌بان‌مان يك گل غير منتظره دريافت كرد كه باعث شد ما افت كنيم.

كربكندي در ادامه افزود: ما در نيمه دوم تا 20 دقيقه اول هم افت داشتيم و شرايط را طوري ايجاد كرديم كه تيم رو به جلو حركت كند. كم كم بازي بهتر شد و ما دقايقي زير فشار تيم حريف مي‌رفتيم كه ناشي از اشتباهات فردي خودمان بود. به خاطر همين از نتيجه راضي نيستيم، بايد مي‌برديم تا در جدول بالاتر برويم.

وي در رابطه با دفاع چپ تيمش نيز گفت: ما نياز به بازيكن سرعتي‌تري داشتيم، به همين خاطر فشنگچي را به ميدان آورديم. او مي‌توانست در حملات بيشتر به ما كمك كند ولي فشنگچي در آخر آنچه كه ما از او توقع داشتيم را نشان نداد و در پايان بازي هم آن ضربه‌اي كه به بيرون زد مي‌توانست ما را به گل برساند.

كربكندي در رابطه با داوري گفت: مرادي فوق‌العاده مورد علاقه بنده است ولي جاهايي سوت‌هايي مي‌زند كه كاملا مخالف تشخيص تمامي افرادي است كه بيرون از زمين قرار گرفته‌اند و انتظار ما از يك همچنين فردي در ليگ خيلي بيشتر است. چند مورد خطاي بي‌دليل گرفت و آوانتاژ‌هاي اشتباه به ضرر ما داد.

سرمربي صبا گفت: هر بازيكني همراه ما نباشد تيم به مشكل برمي‌خورد. به خاطر اين كه صبا محدوديت زيادي در زمينه بازيكنان دارد، مثلا اگر داود حقي بود مي‌توانست مكمل نوري باشد و وسط زمين را از آن خودمان كنيم.

كربكندي در ارتباط با تعطيلات ليگ گفت: تعطيلات براي هيچ تيمي مفيد نيست و تقريبا 20 روز پيش ما از تعطيلي فارغ شديم. اين تعطيلي دوباره باعث فرسوده شدن بيشتر بازيكنان مي‌شود و فكر مي‌كنم اين يكي از خواسته‌هاي قطبي است كه سازمان ليگ با تمام خواسته‌هاي او موافقت مي‌كند تا اگر فردا تيم ملي به مشكل برخورد كرد ايشان نگويد چرا ما مثلا اين تورنمنت را شركت نكرديم و يا فلان خواسته مرا عملي نكرديد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل