بازدید 1551

سرمربي پرسپوليس: با تعطيلی مخالفم

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در ادامه بار ديگر ضرب الاجل مطرح شده از سوي مسوولان باشگاه پرسپوليس را رد کرد و يادآور شد که "هيچ ضرب الاجلي دريافت نکرده و با آرامش به کار خود در اين تيم ادامه خواهم داد."
کد خبر: ۷۸۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۸۸ - ۲۳:۳۲ 23 December 2009
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با انتقاد شديد از تعطيلي هجده روزه ليگ فوتبال کشور، عامل اصلي پايين آمدن کيفيت بازيها را وجود چنين تعطيلاتي عنوان کرد.

زلاتکو کرانچار در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در اروپا و کشورهاي مطرح دنيا تنها 15 روز در فاصله تعطيلات سال نو شاهد تعطيلي ليگ ها هستيم اما در ايران، رقابت ها به دفعات تعطيل مي شود که اين موضوع عامل پايين بودن کيفيت بازي هاست.

سرمربي پرسپوليس با بيان اينکه به هيچ وجه موافق تعطيلي ليگ برتر نيست، افزود: در تعطيلات مشکلات تيم را برطرف خواهيم کرد.

کرانچار به شرايط جوي ايران در فصل زمستان اشاره و پيشنهاد کرد تعطيلات ليگ برتر به اين فصل موکول شود.

وي در خصوص بازي امروز برابر صباي قم نيز گفت:‌ پرسپوليس بازي را هجومي آغاز کرد و در اکثر دقايق کنترل بازي را در اختيار داشت.

کرانچار ادامه داد: متاسفانه بر اثر يک ضربه کاشته از صبا گل دريافت کرديم که اين امر فشار زيادي به بازيکنان پرسپوليس وارد کرد.

کرانچار با بيان اينکه دو تيم پرسپوليس و صبا بازي قابل قبولي را در نيمه اول به نمايش گذاشتند، اظهار داشت:‌ خوشبختانه بازيکنان در همين نيمه توانستند بازي را به تساوي بکشانند تا با آرامش به رختکن بروند.

وي ادامه داد:‌ بازيکنان صبا در نيمه دوم چشم به ضد حمله دوخته بودند اما در اين امر ناموفق عمل کردند.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در ادامه بار ديگر ضرب الاجل مطرح شده از سوي مسوولان باشگاه پرسپوليس را رد کرد و يادآور شد که "هيچ ضرب الاجلي دريافت نکرده و با آرامش به کار خود در اين تيم ادامه خواهم داد."

سرمربي کروات پرسپوليس در پايان همچنين از عملکرد غيرحرفه اي هوار ملا محمد و ويسلي برزيليا بازيکنان خارجي اين تيم انتقاد کرد.

ديدار تيم هاي پرسپوليس و صباي قم عصر چهارشنبه در هفته بيست و يکم ليگ برتر باشگاه هاي ايران با نتيجه تساوي يک بر يک خاتمه يافت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر