بازدید 3265

بشار الجعفري: زمان آزادسازي غوطه فرا رسيده

بشار الجعفري: زمان آزادسازي غوطه فرا رسيده است؛ غوطه سقوط نکرده و آزاد شده است، آنچه سقوط کرده تروريسم است.
کد خبر: ۷۸۵۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۸ 27 March 2018

بشار الجعفري: زمان آزادسازي غوطه فرا رسيده است؛ غوطه سقوط نکرده و آزاد شده است، آنچه سقوط کرده تروريسم است.

به گزارش صداوسیما به نقل از شبکه تلويزيوني العالم؛ بشار الجعفري نماينده دائم سوريه در سازمان ملل متحد گفت: ما به شهروندان سوري مژده داديم که حلب را از چنگال تروريست ها آزاد مي کنيم و اين کار را کرديم. حال زمان آن فرا رسيده است که به آنها بشارت دهيم زمان آزادسازي غوطه فرا رسيده است. بايد دانست که غوطه شرقي دمشق سقوط نکرده است بلکه آزاد شده است و آنچه سقوط کرده تروريسم است.

الجعفری ادامه داد: آنچه در شوراي امنيت گذشت نشان از آن دارد که هدف کشورهاي حامي تروريسم کاستن از رنج مردم سوريه نيست. برخي کشورها نمي خواهند اذعان کنند که سرمايه گذاري بيگانگان بر روي تروريسم در سوريه عامل بروز بحران انساني در سوريه بوده است.

وي تاکيد کرد: گزارش هاي سازمان ملل متحد که به شوراي امنيت اين سازمان ارائه مي شود مملو از مغالطه است و در راستاي اهداف برخي کشورهاي خاص تنظيم مي شود. شوراي امنيت سازمان ملل تا کنون 49 جلسه براي بررسي اوضاع انساني در سوريه تشکيل داده تا به گزارش هايي که مملو از مغالطه است گوش کند.

نماينده دائم سوريه در سازمان ملل متحد خاطرنشان کرد: کشورهاي غربي مي کوشند با خبرسازي و گمراه سازي افکار عمومي از مساله اوضاع انساني در سوريه سوءاستفاده کنند. دشمنان سوريه همچنان که در جنگ تروريستي شان شکست خوردند در جنگ ديپلماتيک شان نيز شکست خوردند.

کنایه نماینده روسیه به حامیان تروریست ها در شورای امنیت

واسيلي نبنزيا نماينده دائم روسيه در سازمان ملل گفت: 121 هزار غيرنظامي به صورت داوطلبانه غوطه شرقي را ترک کرده اند. غذا و ديگر نيازمندي هاي اين افراد تامين شده است.
نبنزيا تصريح کرد: سازمان ملل متحد برخي از اطلاعات خود را از تروريست هاي مسلح و عوامل شان موسوم به کلاه سفيدها مي گيرد. اشک هايي که بايد براي قربانيان حملات ائتلاف آمريکا به رقه ريخته مي شد کجا هستند، و چه تعداد از آواره ها به خانه هايشان در رقه بازگشتند؟ برخي از اعضاي شوراي امنيت وقت خود را با نوشتن خطابه هاي جهت حمايت از گروه هاي تحت حمايت شان، هدر مي دهند.
وی افزود: چگونه مي توان بدون مشارکت دولت سوريه، اوضاع انساني در اين کشور را بررسي کرد؟

نماينده چين در سازمان ملل: از مذاکرات آستانه درباره سوريه استقبال مي کنيم

نماينده دائم چين در سازمان ملل متحد گفت از مذاکرات آستانه تحت نظارات روسيه، ترکيه و ايران استقبال مي کنيم. از تمامي طرفهاي سوري مي خواهيم که در درجه نخست به مشخص کردن سرنوشت کشور بپردازند تا از درد و رنج سوري ها بکاهند. ما براي مشارکت در حل و فصل سياسي بحران سوريه آماده هستيم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار