بازدید 4238
۲
تردد در هراز و فیروزکوه با دشواری صورت می‌گیرد

ترافیک فوق‌سنگین در تمام محورهای شرق تهران

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: ترافیک فوق‌سنگین در تمامی محورهای شرق استان باعث شده است تا تردد با کندی و دشواری صورت گیرد.
کد خبر: ۷۸۵۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷ 27 March 2018

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: ترافیک فوق‌سنگین در تمامی محورهای شرق استان باعث شده است تا تردد با کندی و دشواری صورت گیرد.

سیاوش محبی امروز در گفت‌وگو با فارس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای استان تهران اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در لاین‌های رفت و برگشت محور هراز با ترافیک فوق‌سنگین همراه است و مسافران در این شرایط باید چند برابر زمان‌ معمولی برای رسیدن به مقصد‌های خود وقت صرف کنند.

وی بیان کرد: آمد و شد در محور فیروزکوه نیز فوق‌سنگین بوده و این ترافیک مانع تردد راحت و حتی روان در این محور شده است، امیدواریم مسافران صبر و آرامش خود را در این مواقع داشته باشند.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم بسیار پرحجم و سنگین در جریان است، در این شرایط مسافران هرگز به جاده‌ها وارد نشوند و در صورت ورود به محورها در یکی از شهرهای بین راه توقف کرده و پس از کاهش بار ترافیکی به مسیر خود ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: ترافیک فوق‌سنگین در تمامی محورهای شرق استان تهران باعث شده تا تردد با کندی و دشواری صورت گیرد، بنابراین توصیه اکید داریم تا مسافران به محورهای شرق استان وارد نشوند.

محبی در پایان متذکر شد: رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی یکی از الزامات ورود به جاده‌هاست و مسافران و رانندگان باید توجه داشته باشند در مواقعی که ترافیک سنگین در محورها حاکم است هرگز به آن وارد نشوند و در صورت ورود صبر، شکیبایی و حوصله را در رانندگی داشته باشد تا شاهد افزایش بار ترافیکی نباشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
چند سوال از رییس جمهور روحانی و وزیر راه آخوندی که البته فقیر و مظلوم هم هست :

* چرا زیر ساخت های کشور که مهم ترین اونها راه های مواصلاتی هست با توجه به جمعیت رشد نکرده و اکتفا به همان آزاد راه های جمعیت 30 میلیونی بسند شده است؟!
* چرا برای کشور و برای آیندگان کاری نمی کنید ؟!
* آیا آزاد راه کشیدن هم منوط به برجام است؟!

واقعا جای تاسف هست بر مسئولین که با وجود این که مردم سفر هاشون رو در 15 روز هم تقسیم کردند ولی تا الان هم ترافیک جاده های کشور فوق سنگین هست این یعنی مسئولین کشور رو خواب گرفته نه فقط در زمستان بلکه در بهار هم.....
آقا چرا همین اتوبان تهران کرج را نمیگویید که 40 کیلومتر راه را درست نمیکنند و روزانه میلیونها نفر ساعت وقت مردم در آن تلف میشود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها