بازدید 1742

خروج سامانه بارشی از مرزهای شمال شرق کشور

کد خبر: ۷۸۵۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱ 27 March 2018

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از خروج سامانه بارشی از شمال شرق کشور و نزدیک شدن یک سامانه بارشی دیگر به شمال غرب کشور از روز پنجشنبه خبر داد.

به گزارش ایسنا، احد وظیفه با اشاره به آخرین وضعیت جوی کشور گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیشیابی هواشناسی در روز جاری (سه‌شنبه) شاهد خروج تدریجی سامانه بارشی از شمال شرق کشور خواهیم بود. بنابراین تا ظهر امروز در بخش‌هایی از خراسان رضوی بارش پراکنده رخ خواهد داد و بعدازظهر امروز این سامانه از مرزهای شمال شرقی کشور خارج خواهد شد.

وی با بیان اینکه در روز چهارشنبه (فردا) نیز در برخی مناطق شمال غرب و البرز مرکزی بارش خفیف و پراکنده پیش‌بینی می‌شود، گفت: روز پنجشنبه با نزدیک شدن سامانه بارشی به شمال غرب کشور مجددا بارش به همراه وزش باد شدید در این مناطق آغاز خواهد شد.

وی افزود: طی امروز و فردا در برخی ساعات در دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز، شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و همچنین براساس آخرین نقشه‌ها امروز و صبح فردا دریای عمان مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه آسمان تهران امروز سه‌شنبه کمی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است، گفت: بیشینه دما ۲۲ درجه و کمینه آن شش درجه خواهد بود. همچنین برای روز چهارشنبه (فردا) آسمان تهران نیمه‌ابری همراه با وزش باد و بارش پراکنده پیش‌بینی شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل