بازدید 3858

بلندترین پل معلق خاورمیانه با نیت نامعلومی تخریب شد

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شب گذشته افرادی با نیت نامعلوم پل دره خزینه را تخریب کردند، گفت: ماموران نیروی انتظامی و دستگاه‌های مرتبط به دنبال مقصران این امر هستند و موضوع را برررسی می‌کنند.
کد خبر: ۷۸۵۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱ 26 March 2018

سیدحمیدرضا کاظمی با اشاره به تخریب پل دره خزینه در پلدختر، گفت: وزارت نیرو برای ساخت سدی در این منطقه پل معلقی با سیم بکسل ایجاد کرد تا کارشناسان و تکنیسن‌ها بتواند از شرق به غرب تنگه به راحتی تردد کنند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی افزود: پس از پایان این پروژه مردم از این پل به عنوان وسیله‌ای برای تفریح استفاده می‌کردند؛ هم‌چنین این پل هر ساله گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می‌کرد گردشگرانی که به دنبال کارهای هیجانی و جذاب بودند.

وی با بیان اینکه پل دره خزینه متولی نداشت و دستگاهی مسئول رسیدگی به آن نبود، بیان کرد: شب گذشته افرادی با نیت و قصدی نامعلوم این پل را با بازکردن سیم‌های آن تخریب کردند؛ ماموران نیروی انتظامی و دستگاه‌های مرتبط به دنبال مقصران این امر هستند و موضوع را برررسی می‌کنند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شواری اسلامی اظهار کرد: پل دره خزینه بلندترین پل معلق خاورمیانه است و حدود 85 متر ارتفاع دارد؛ اگرچه برای گردشگران بسیار جذاب و هیجان‌انگیز بود اما هدف اصلی از ساخت آن برای سهولت کار در سدسازی بوده است.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: این پل برای سهولت رفت و آمد به کارگاه سدسازی ساخته شده بود و بعد از مدتی به حال خود رها شد؛ نیروی انتظامی پیگیر این موضوع بوده و به دنبال مقصران این کار است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل