بازدید 2660
معاون سازمان ثبت احوال کشور خبر داد

صدور 17 میلیون کارت هوشمند در کشور

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان ثبت احوال کشور از صدور بیش از 17 میلیون کارت هوشمند ملی طی سال گذشته در سطح کشور خبر داد.
کد خبر: ۷۸۵۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ 26 March 2018

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان ثبت احوال کشور از صدور بیش از 17 میلیون کارت هوشمند ملی طی سال گذشته در سطح کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ناصر صامعی پیش از ظهر امروز در تقدیر و معارفه مدیرکل ثبت احوال کردستان در سنندج اظهار کرد: طی سال گذشته با تلاش مجموعه ثبت احوال بیش از 17 میلیون کارت هوشمند ملی در سطح کشور صادر شده است.

وی با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته پروژه صدور کارت هوشمند ملی امسال در کشور پایان می‌یابد، اضافه کرد: تمام ظرفیت‌ها در راستای تحقق این مهم به کار گرفته شده است.

*فعالیت 35 هزار ثبت یار در کشور

معاون برنامه‌ریزی، مدیریت و توسعه منابع انسانی سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه سازمان ثبت احوال به لحاظ تشکیلاتی بسیار گسترده است، گفت: یک هزار و 100 واحد اجرایی در سطح کشور وجود دارد و 35 هزار ثبت یار این سازمان را در راستای تحقق اهداف یاری می‌کنند.

وی به رسالت این ثبت یارها و نحوه کمک آنها نیز اشاره کرد و گفت: ثبت یارها نقش سازمان را در سطح بیمارستان‌ها، آرامستان‌ها و غیره ایفا و نقش مهمی در تحقق رسالت و برنامه‌های سازمان ثبت احوال در کشور دارند.

*اتصال 200 هزار نقطه به طور آنلاین به ثبت احوال

به گفته وی، براساس آخرین آمار در حال حاضر بیش از 200 هزار نقطه به طور آنلاین به ثبت احوال کشور وصل هستند و این سازمان در هر ثانیه 6 هزار استعلام را پاسخ می‌دهد.

وی در مورد تعیین مدیران ثبت احوال استان‌های مختلف با بیان اینکه ثبت احوال مدیر غیر ثبتی ندارد، اضافه کرد: این موضوع برای مدیران ارشد استان‌ها جا افتاده و در حال حاضر نیز فشارها نسبت به گذشته کمتر شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر