بازدید 2755

هر گردشگر خارجی بیش از یک بشکه نفت درآمد دارد

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: در گذشته مردم روستا با همکاری یکدیگر تولیدات محلی داشتند و ما باید این تولیدات را احیا کنیم‌.
کد خبر: ۷۸۵۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱ 25 March 2018

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: در گذشته مردم روستا با همکاری یکدیگر تولیدات محلی داشتند و ما باید این تولیدات را احیا کنیم‌.

به گزارش ایسنا، حسین امیری خامکانی در جشن نوروزگاه روستای احمدآباد زرند گفت: مردم و مسئولان با هم به میدان بیایند تا تحولی در کشور و روستاهای ما به وجود بیاید.

وی ضمن تقدیر از خیرین روستا افرود: کلنگ زنی دو پروژه بزرگ ‌ورزشی و فرهنگی در این روستا می تواند سرآغاز خوبی برای ادامه توسعه روستای احمد آباد باشد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان تصریح کرد: مسئولان میراث فرهنگی زرند در گردشگری و میراث شهرستان تحولی ایجاد کردند.

امیری خامکانی گفت: در کنار ظرفیت های گردشگری در این روستا و شهرستان زرند ظرفیت های دیگری هم وجود دارد که در تولید داخلی می تواند کمک کند.

وی ادامه داد: این تلاش های مردم روستا و تولیدات داخلی آنها بوده که نسل اندر نسل روستاهای ما را با نشاط و سرپا نگه داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته مردم روستا با همکاری یکدیگر تولیدات محلی داشتند و ما باید این تولیدات را احیا کنیم‌. به ویژه روستاهایی مانند احمدآباد که از ظرفیت و تمدن خوبی برخوردار هستند و باید از این ساختار برای توسعه گردشگری استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه بوم‌گردی دشتخاک در سال گذشته بیش از ۶۰۰ گردشگر خارجی جذب نموده است گفت: هر گردشگر بیش از یک بشکه نفت برای ما درآمد دارد و امیدواریم با همکاری شما شاهد رونق بیشتر گردشگری در شهرستان باشیم.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در خانه ملت افزود: در صنعت سوهان پزی باید مردم پای کار بیایند و کارگاهای تولید سوهان بزنند.

وی تاکید کرد: در قم بیش از ۵ هزار نفر در این صنعت مشغول به کار هستند اما سوهان زرند استقبال بیشتری نسبت به سوهان قم دارد و ما توانستیم این سوهان‌را ثبت ملی کنیم.

امیری عنوان کرد: ما می‌توانیم این صنعت را به سمت صادرات ببریم و اشتغال زیادی در این صنعت ایجاد کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر