بازدید 3156

اسکان حادثه‌دیدگان آتش‌سوزی سرپل ذهاب

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: آتش سوزی شنبه شب منطقه 'پاونار' سرپل ذهاب بدون آنکه صدمه ای به مردم وارد شود در چند مرحله به سرعت مهار شد و حادثه دیدگان در محل های امن اسکان داده شدند.
کد خبر: ۷۸۵۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵ 25 March 2018

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: آتش سوزی شنبه شب منطقه 'پاونار' سرپل ذهاب بدون آنکه صدمه ای به مردم وارد شود در چند مرحله به سرعت مهار شد و حادثه دیدگان در محل های امن اسکان داده شدند.

به گزارش ایرنا، مهرداد سالاری روز یکشنبه به روابط عمومی استانداری کرمانشاه افزود: استاندار کرمانشاه در پی آتش سوزی شب گذشته در تعدادی از کانکس های زلزله زدگان سرپل ذهاب، دستور رسیدگی به حادثه دیدگان را صادر کرد.
وی ضمن تقدیر از عملکرد‌ به موقع دستگاههای ذیربط از جمله فرمانداری و شهرداری سرپل ذهاب، نیروی انتطامی، بنیاد مسکن، هلال احمر و دیگر دستگاه های ذیربط گفت: آتش نشانهای پرتلاش سرپل ذهاب با 2 دستگاه خودرو آتش نشانی در چند مرحله عملیات اطفای حریق را با موفقیت انجام دادند.
وی اضافه کرد: اما متاسفانه عده ای با بی انصافی، تصاویری از خودرو آتش نشانی که پس از خالی شدن منبع برای بارگیری مجدد اقدام کرده بود را در فضای مجازی منتشر کردند و چنین القاء کردند که ماشین آتش نشانی آب نداشته، که این موضوع صحت ندارد.
سالاری در پایان گفت: استاندار تاکید کردند که شرایط اسکان مجدد حادثه دیدگان در کمتر از 24 ساعت باید انجام شود، که با به کارگیری تمام امکانات و توان، موفق شدیم که عملیات جانمایی، تسطیح، شن ریزی، انتقال و نصب کانکس های جدید برای این افراد را تا صبح امروز به پایان برسانیم که رضایتمندی حادثه دیدگان را در پی داشته است.
چادرها و کانکس های زلزله زدگان استان کرمانشاه تاکنون در چند مرحله به علت بی احتیاطی و اتصال برق دچار آتش سوزی شده است.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیش از 100 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان