بازدید 12513
۷

ارتباطات جان بولتون با منافقین و معنای آن برای سیاست خارجی آمریکا

اکنون که جان بولتون قرار است در یکی از حساسترین پست‌های کاخ سفید خدمت کند، ارتباط وی با این گروه وحشتناک به بازپرسی جدی گذاشته شود و باید در مورد هر اقدام و جمله‌ای که بولتون قرار است صورت داده و برزبان آورد باید با بدبینی مفرط نگاه شود.
کد خبر: ۷۸۵۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷ 25 March 2018
انتصاب جان بولتون سیاستمدار کهنه کار آمریکایی و از جمله دست راستی‌های افراطی در آمریکا به عنوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید از سوی دونالد ترامپ در نگاه بسیاری از تحلیلگران به معنای شروع فاز جدید از فشار‌های آمریکا بر ایران و برجام است. در حالی که نه تنها ایران بلکه بسیاری از کشور‌های دنیا به ویژه در اروپا این انتصاب را به معنای بازگشت دوران جنگ طلبی در سیاست خارجی آمریکا میدانند، اکنون همه نگاه‌ها به ایران و برجام به عنوان اولین و دم دست‌ترین هدف مشاور جدید امنیت ملی آمریکا است.

به گزارش «تابناک» یکی از مهمترین ویژگی‌های جان بولتون در ارتباط با نگاهش به ایران، روابط گرم و نزدیک وی با سازمان منافقین است و همین موضوع منجر به آن شده که بولتون به یکی از سردمداران تغییر نظام ایران در آمریکا تبدیل شود. اما این موضوع اکنون که بولتون در یکی از حساسترین و اثرگذارترین پست‌های تصمیم ساز در سیاست خارجی آمریکا قرار گرفته است، به یک موضوع جدی و اساسی برای سیاست خارجی آمریکا تبدیل شده است.

در همین رابطه «دنیل لریسون» ستون نویس نشریه «آمریکن کانسروتیو» در مطلبی به تاثیر این ارتباط گرم میان بولتون و سازمان منافقین بر سیاست خارجی آمریکا پرداخته است.
 
ارتباطات جان بولتون با منافقین و معنای آن برای سیاست خارجی آمریکا

وی بیان میکند که این ارتباط میتواند خطرات جدی برای سیاست خارجی ایالات متحده در بر داشته باشد و بولتون میتواند از این ارتباط به عنوان راهی برای انتشار اخبار و اطلاعات غلط در مورد ایران به رئیس جمهور آمریکا در مورد ایران استفاده کند. لریسون همچنین بیان میکند که این ارتباط میتواند منجر به ان شود که بولتون گروه منافقین را به عنوان تنها اپوزیسیون نظام ایران معرفی کرده و از این طریق این گروه توتالیتر و تمامیت خواه را به عنوان گزینه آلترناتیو برای تغییر نظام در ایران به رئیس جمهور آمریکا نشان دهد.

لریسون بیان میکند که ارتباط بولتون با سازمان منافقین به حدی خطرناک و موضوعی اساسی برای سیاست خارجی آمریکا است که رئیس جمهور باید به خاطر آن از پیشنهاد هرگونه پست و مقامی در کاخ سفید به وی خودداری میکرد. وی با اشاره به این که سازمان منافقین تا همین چندی پیش در فهرست گروه‌های تروریستی خارجی آمریکا بوده است، بیان میکند که هر کس دیگری که در آن زمان مانند بولتون از این گروه حمایت کرده بود برای کار با دولت آمریکا مشکلات فراوانی میداشت، چه برسد به آن که اکنون یکی از حساس‌ترین پست‌ها در کاخ سفید را به دست آورد.

لریسون سپس با اشاره به نقل قول‌هایی از سابقه منافقین در زمانی که در عراق در بودند و اشاره به مسائلی همچون ازدواج‌های اجباری، شست و شو‌های مغزی و سوء استفاده‌های جنسی از اعضای این گروه زیر نظر مسعود و مریم رجوی، بیان میکند که ارتباطات بولتون و افرادی مانند وی با سازمان منافقین میتواند منجر به انحراف جدی سیاست آمریکا در قبال ایرن شود، بدون آنکه در ظاهر منجر به منفور شدن چهره بولتون شود.

لریسون با این نقل قول‌ها بیان میکند که هرساله اجتماعات این گروه در پاریس با حضور شرم آور مقامات، ژنرال‌های سابق و بازنشسته و سیاستمداران فعلی و سابق آمریکا همراه میشود و در این میان جان بولتون یکی از چهره‌های وفادار به مریم رجوی طی یک دهه گذشته بوده است.

لریسون بیان میکند، اکنون که جان بولتون قرار است در یکی از حساسترین پست‌های کاخ سفید خدمت کند، ارتباط وی با این گروه وحشتناک به بازپرسی جدی گذاشته شود و باید در مورد هر اقدام و جمله‌ای که بولتون قرار است صورت داده و برزبان آورد باید با بدبینی مفرط نگاه شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۷
آخ آخ !! موضوع سخنرانی بولتون در گردهمایی مجاهدین لو رفت ، پس ترامپ اخراجش میکنه !!!!!!!


میگم پورفسور جواد با جان ( بولتون ) بشینن چشم تو چشم با هم صحبت کنند بعد برن ساندویچ بخورن شاید از هم خوشششون اومد مگه جواد با اون یکی جان ( کری ) اینکارو نکرد و برجام مرجام راه افتاد.
بیچاره بورس
مسولین باید مردم رو با خودش همراه کنه و مردم رو کنار خودش داشته باشه تا دیگران نتونن کاری بکنند.ولی متاسفانه برخی روز به روز داره حمایت مردم رو با اشتباهات مکرر از دست میده...گرانی..فساد..اختلاس..رانت ..پارازیت...
اين شخص باهركسي كه به ايران ميخواهدصدمه بزندارتباط برقرارميكند
این سبیل از همان اول با ایران مشکل داشت احتمالا وقایع ناگواری توسط ایرانی ها برایش رقم خورده فکر بد نکنید قصد توهین ندارم همین قدر که هر چه میبافد پنبه میشود ودربرابر ایران بیچاره شده اند کفایت میکند این افراد را به مرز جنون برساند بگذریم منافق سعودی صهیونیست کاری پیش نبردند این مردک متوهم که جای خود دارد ر قمی نیست زمانی تند روی خانم رایس را به نامزد ایرانی اش که رهایش کرده بود نسبت دادند اینها با شیطان عهد بسته اند
شماچی کار دارین خوب شوهرشه بذارین راحت باشن
حتی صحبت کردن در باره این گروهک منفور و خائن هم زجر آور است
لطفا با نام بردن از اسم این گروه مزدور اسم و یاد انها را زنده نکنید
منافقین منفور ایران و ایرانی ست، فارغ از هر سلیقه و تفکر سیاسی و حزبی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر