بازدید 4429

آماده باش پلیس تا دو روز بعد از تعطیلات

کد خبر: ۷۸۵۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸ 24 March 2018

فرمانده ناجا از آماده باش پلیس تا دو روز بعد از تعطیلات خبر داد.

به گزارش مهر، سردار حسین اشتری ظهر شنبه در دیدار آیت‌الله صافی گلپایگانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد به اقدامات نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان همواره می‌کوشند تا با توطئه‌های مختلف به نظام اسلامی ضربه بزنند.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون تمام توطئه‌ها و برنامه‌های دشمنان با تدابیر رهبری و هوشیاری مردم و نهادهای مختلف امنیتی، نظامی و انتظامی خنثی شده است.

فرمانده ناجا با اشاره به اقدامات و ماموریت‌های پلیس در خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی خاطرنشان کرد: نیروهای پلیس در قالب قرارگاه‌های نوروزی از روز ۲۴ اسفند ماه ۱۳۹۶ تا ۱۵ فروردین سال ۱۳۹۷ در تمام نقاط کشور به ارائه خدمات به مردم و مسافران می‌پردازند.

وی ادامه داد: پلیس تلاش‌های زیادی برای کاهش آمار تصادفات دارد و در همین راستا اقدامات پیشگیرانه دنبال می‌شود و پلیس تا دو روز بعد از تعطیلات در حالت آماده باش خواهد بود.

اشتری با اشاره به شعار سال و ضرورت حمایت از کالاهای ایرانی گفت: مبارزه به قاچاق کالاهای خارجی از جمله اقدامات نیروی انتظامی برای تحقق شعار سال است و بدون تردید نیروی انتظامی اهتمام ویژه‌ای به تحقق این شعار دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان