بازدید 2140

انگلیس در تبعیت از آمریکا، ایران را به حملات سایبری متهم کرد

دولت انگلیس در بیانیه‌ای ایران را به حملات سایبری متهم و از تحریم‌ های جدید آمریکا علیه یک شرکت و چند شخص ایرانی به این بهانه استقبال کرد.
کد خبر: ۷۸۴۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱ 24 March 2018

دولت انگلیس در بیانیه‌ای ایران را به حملات سایبری متهم و از تحریم‌ های جدید آمریکا علیه یک شرکت و چند شخص ایرانی به این بهانه استقبال کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دولت انگلیس روز جمعه طی بیانیه ای با تکرار ادعای آمریکا، ایران را به فعالیت های مخرب سایبری و هدف قرار دادن صدها دانشگاه متهم کرد.

در بیانیه دولت انگلیس آمده است: تشخیص دولت انگلیس این است که موسسه مبنا مستقر در ایران مسئول شبکه هکری است که دانشگاه های سراسر دنیا را هدف قرار داده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: «ما از کیفرخواست‌های آمریکا استقبال می‌کنیم. این نشان‌ دهنده تمایل و توانایی ما برای استفاده از تمامی اهرم‌های موجود جهت پاسخ دهی جمعی به حملات سایبری است.»

گفتنی است که وزارت خزانه داری آمریکا روز جمعه از اضافه شدن ۱۰ فرد ایرانی و یک شرکت مستقر در ایران به لیست تحریم های این کشور خبر داد.

این تحریم ها به بهانه آنچه که از آن به عنوان انجام اقدامات مخرب در فضای مجازی و حملات سایبری یاد می شود، اعمال شده است.

ادعا شده است که این افراد قصد خرابکاری در معاملات تجاری آمریکا را داشته اند.

وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه ای این ۱۰ فرد و شرکت را به سرقت مالکیت فکری و اطلاعات از صدها دانشگاه آمریکایی متهم کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار