بازدید 2418

تردد خودروها در جاده کندوان یک طرفه می‌شود

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در محورهای استان گفت: تردد خودروها از ساعت ۱۲ امروز از کرج به چالوس در محور کندوان یک طرفه می‌شود.
کد خبر: ۷۸۴۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳ 24 March 2018

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در محورهای استان گفت: تردد خودروها از ساعت ۱۲ امروز از کرج به چالوس در محور کندوان یک طرفه می‌شود.

سرهنگ پاسدار علی‌رضا قدمی در گفت‌وگو با تسنیم در ساری اظهار داشت: هم اکنون ترافیک سنگینی در محور هراز از جنوب به شمال در محدوده های پلور، گزنگ و آب اسک مشاهده شده است.

وی افزود: ترافیک در محور کندوان پرحجم و روان بوده ولی در محور سوادکوه عادی و روان اعلام شده است.

فرمانده پلیس راه مازندران تصریح کرد: تردد خودروها از ساعت 12 امروز از کرج به سمت چالوس ممنوع بوده و از ساعت 15 نیز این محور از چالوس به سمت کرج یک طرفه می‌شود.

وی بیان کرد: در محور کندوان همچنین تردد دوطرفه از تونل کندوان تا مرزن آباد پرحجم و گاهی نیمه سنگین گزارش شده است و وضعیت جوی در این محور نیمه ابری است.

قدمی گفت: در محور هراز تردد از پلور تا وانا نیمه سنگین و سنگین بوده و بقیه نقاط پرحجم در جریان بوده و هوای این نقطه نیمه ابری است.

وی با بیان اینکه ترافیک در محور سوادکوه به‌صورت پرحجم و پر تردد است، گفت: ترافیک در محور کیاسر عادی و روان و جو این منطقه ابری است.

فرمانده پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد در مبادی ورودی شهرهای محور کناره استان پرحجم است گفت: حوصله رانندگان در این محورها باید بیشتر از سایر نقاط باشد تا شاهد تصادفات نشوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل