بازدید 10345
۱

تصادف خونبار در آزادراه قم – تهران

سرپرست پلیس راه استان قم گفت: بر اثر تصادف سه دستگاه خودرو سواری در محور کیلومتر12 آزادراه تهران به سمت قم، یک تن کشته و 6 تن مصدوم برجای گذاشت.
کد خبر: ۷۸۴۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵ 21 March 2018

سرپرست پلیس راه استان قم گفت: بر اثر تصادف سه دستگاه خودرو سواری در محور کیلومتر12 آزادراه تهران به سمت قم، یک تن کشته و 6 تن مصدوم برجای گذاشت.

تصادف خونبار در آزادراه قم – تهران

سرهنگ مختار پناهی چهارشنبه شب درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تصادف که در ساعت 18:10 دقیقه امروز بین یک دستگاه پژو 206 و 2 دستگاه پراید اتفاق افتاد که براثر این حادثه دختر بچه حدود 11 ساله از سرنشینان خودرو 206 جان خود را از دست داد.
وی اضافه کرد: این حادثه به علت بی احتیاطی و تغییر مسیر ناگهانی خودرو 206 و خروج از جاده به وقوع پیوسته است.
سرپرست پلیس راه استان قم با اشاره به حضور به موقع نیروهای امدادی اورژانس و هلال احمر در محل حادثه اظهار کرد: درخواست ما از هموطنان و مسافران عزیز این است که در بروز حوادث از تجمع در اطراف محل حادثه اجتناب کنند چرا که این امر موجب مسدود شدن جاده و تاخیر در حضور نیروهای امدادی خواهد شد.
سرپرست پلیس راه استان قم خونسردی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در هنگام رانندگی را ضروری دانست و گفت: بستن کمربند ایمنی برای تمام سرنشینان خودرو الزامی است و اگر این موضوع اجرا می شد شاید شاهد کشته شدن این کودک در این حادثه نبودیم.
از ابتدای اجرای طرح نوروزی در 24 اسفند ماه 96 تا امروز(اول فروردین 97) این حادثه سومین کشته نوروز 97 را در قم رقم زده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
من نمیدونم تو اون آزادراه عریض و طویل چ جوری تصادف میکنین؟ یعنی از قصدم تصمیم بگیرید تصادف کنید بازم احتمالش خیلی پایینه ب نتیجه برسید. خیلی از تصادفای ایران ب خاطر راه ندادن بهم اتفاق میفته. یکم گذشت داشته باشید. اونی ک از شما سبقت میگیره قرار نیس برنده تورنمنت بشه، بذارید بره خواهشن...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر