بازدید 4565

پلیس به قمه‌زن‌ها هشدار داد

کد خبر: ۷۸۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۸۸ - ۰۹:۱۰ 23 December 2009
رئیس پلیس امنیت عمومی ناجا با تأکید بر اینکه رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی در ماه محرم ضروری است از مردم خواست ضمن همکاری با پلیس و پرهیز از قمه‌زنی از نمادهای غیراسلامی استفاده نکنند.

به گزارش خبرگزاری فارس سردار حسین اشتری گفت: حرکت‌های سنتی عاشورایی بایستی بیانگر و تقویت کننده پیام جهاد، ایثار، شهادت و ترجمان اسلام و مکتب باشد.نیروی انتظامی برای باشکوه تر برگزار شدن مراسم عزاداری سالار شهیدان آمادگی دارد.

سردار اشتری افزود: رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی در این ماه ضروری است. پلیس اجازه نخواهد داد تا خللی در برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم بوجود آید. رئیس پلیس امنیت عمومی ناجا از هیئت‌های عزاداری خواست تا از استفاده از نمادهای غیر اسلامی مثل آلات غیرمتعارف موسیقی مانند ارگ یا استفاده از اشعار، رفتارها و تصاویری از معصومان (ع) که موجب وهن می‌شود، پرهیز کنند.

سردار اشتری با تأکید بر پرهیز از قمه زنی و استفاده از زنجیر تیغ دار به هیئت‌های عزاداری توصیه کرد: از سرو صدا و ایجاد مزاحمت خاص در ساعات بعد از نیمه شب که موجب آزار و اذیت مردم خصوصاً افراد بیمار و سالمند می شود،‌ پرهیز کنند.

وی در ادامه بر همکاری با پلیس راهنمایی و رانندگی جهت پیشگیری سد معبر و ایجاد ترافیک و راهبندان از سوی هیئت‌های عزاداری تأکید کرد و افزود: به منظور کنترل ترافیک، همیاران پلیس در دسته‌های محرم پیش بینی شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
لازم است درتحريم قمه زني يكي ازروحانيون طراز اول كشور اعلاميه بدهد تا مردم رعايت كنند والا اين كار طبق عادت همه ساله انجام خواهد شد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار