بازدید 3925

توصیه مشاوران ترامپ به او درمورد پیروزی پوتین

ایندیپندنت در گزارشی نوشت ترامپ بر خلاف نظر مشاوران امینت ملی آمریکا، پیروزی پوتین را در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه به او تبریک گفت.
کد خبر: ۷۸۴۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲ 21 March 2018

ایندیپندنت در گزارشی نوشت ترامپ بر خلاف نظر مشاوران امینت ملی آمریکا، پیروزی پوتین را در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه به او تبریک گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به نصیحت‌های مشاوران امنیت ملی خود عمل نکرد و روز سه‌شنبه به «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه که بار دیگر در انتخابات این کشور رأی آورد، تبریک گفت. گفته می‌شود یک جمله در متن سخنرانی ترامپ برای تاکید بر اهمیت آن به طور کامل با حروف بزرگ نوشته شده بود: «تبریک نگو». با اینکه بحث‌های مربوط به مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا همچنان داغ است، ترامپ با بی اعتنایی به نصیحت‌های مشاورانش شرایط را سخت‌تر می‌کند.

در ادامه گزارش آمده است دولت ترامپ حتی هفته گذشته تحریم‌های جدیدی را علیه روسیه اعمال کرد، اما رئیس جمهور آمریکا حاضر نیست مسکو را به اتهام کشتن «سرگئی اسکریپتال» جاسوس دوجانبه روس در انگلیس محکوم کند.

ترامپ در مصاحبه با خبرنگاران، پیروزی پوتین در انتخابات ریاست جمهوری روسیه را به او تبریک گفت. ترامپ حتی به خبرنگاران گفت: در آینده نه چندان دور با پوتین دیدار خواهد کرد؛ اما «سارا سندرز» سخنگوی کاخ سفید گفت: هیچ برنامه‌ای برای این ملاقات وجود ندارد.

برخی از منابع مطلع می‌گویند در یادداشت‌هایی که به دست ترامپ داده شده بود تاکید شده بود که به پوتین تبریک نگوید، اما او در این مورد هم خودسرانه عمل کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل