بازدید 1944

قطبي سر کلاف را گم کرده است

البته دعوت نشدن فرهاد مجيدي با تأثيرگذاري که در بازي هاي اخير از او ديديم نيز خود يکي از پرسشهاي بي پاسخي است که قطبي سعي مي کند به آن پاسخ شفافي ندهد. او سر کلاف را گم کرده است، قطبي روزي بازيکنان سرعتي را به تيم ملي دعوت مي کند و در برهه اي بازيکنان قدرتي. معلوم نيست تفکرات او بر پايه شيوه هاي سرعتي در خط حمله بنا شده يا قدرت.
کد خبر: ۷۸۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۸۸ - ۰۷:۴۸ 23 December 2009
اعلام اسامي تيم ملي همچون دفعات گذشته با انتقادهاي بسياري از سوي رسانه ها همراه شد. افشين قطبي که هميشه سعي مي کند با اعلام اسامي تيم ملي همه را شوکه کند، اين بار نيز موفق بود و با دعوت از بازيکناني که در هفته هاي اخير نمايشي معمولي را ارايه کرده بودند، بار ديگر نشان داد در هر دوره ملاکهاي دعوتش از بازيکنان دچار تغييراتي مي شود و هر بار به يک بهانه بازيکنان مورد علاقه خود را به تيم ملي دعوت مي کند.

به نوشته قدس؛ وقتي نام محسن خليلي در فهرست تيم ملي مشاهده شد حتي خودش هم باور نمي کرد در ميان مدعوين تيم ملي جايي داشته باشد. خليلي هم دليل دعوت شدنش به تيم ملي را نمي دانست و در مصاحبه اي که با يکي از رسانه ها انجام داد، اعلام کرد: «خودم هم نمي دانم چرا به تيم ملي دعوت شدم و بايد اين پرسش را از افشين قطبي بپرسيد.»

در لابه لاي فهرست قطبي ابهامهاي بسياري مشاهده مي شود گذشته از چرايي دعوت شدن خليلي به تيم ملي که اين روزها بحثهاي بسياري را در رسانه به وجود آورده و حتي روز گذشته يکي از سايتها خبري از روابط دوستانه خليلي با قطبي خبر داده بود! قلم قرمز کشيدن بر نام دو مهاجم تيم ملي بيش از هميشه بر ذهن مشوش قطبي مهر تأييد مي زند! قطبي چه هدفي را دنبال مي کند؟ او در خط آتش تيمش به دنبال چه بازيکناني است؟

قطبي به يک باره دو مهاجم تيم ملي را از فهرست خود بيرون مي آورد و به اين بهانه که مي خواهد مردان ديگري را مورد آزمايش قرار دهد، از پاسخ دادن به پرسشهاي بسياري که اين روزها ذهن هر بيننده اي را به خود مشغول کرده، طفره مي رود.

قطبي ناگهان آرش برهاني و فرهاد مجيدي را از فهرست خود جدا مي کند شايد تنها دليل قطبي براي خط زدن اين بازيکنان نتايج اخير استقلال در ليگ باشد که اگر او چنين ملاکي داشته باشد بايد ديگر بازيکنان استقلال را هم به تيم ملي دعوت نمي کرد؛ زيرا عملکرد طالب لو و هاشم بيک زاده هم در بازي هاي اخير آن چنان چشمگير نبوده است.

قطبي برنامه اي براي ساختن خط حمله تيمش ندارد.
او با تغييرات پي در پي در اين پست حساس که در سالهاي اخير به ضعف اساسي تيم ملي تبديل شده ثبات را از تيمش دور کرده و هر گاه يکسري بازيکن را مورد آزمايش قرار مي دهد. قطبي اگر مي خواهد مشکلات گلزني تيمش بر طرف بشود بايد از تغييرات پي در پي دست بکشد و تعدادي از مهاجمان گلزن ليگ را همواره در محيط اردويي تيم ملي نگه دارد.

قطبي در حقيقت با همين استدلال که مي خواهم محسن خليلي را به مرز آمادگي برسانم- با 2 گل زده در 20 بازي- او را به تيم ملي فرا خواند تا براي آينده آماده کند، اما قطبي در همه روزهايي که در تيم ملي حضور داشت هيچ گاه سعي نکرد آرش برهاني را که تاکنون 8 بار موفق به گلزني شده در تيمش نگه دارد تا به لحاظ رواني آماده شده و به شرايط مطلوب برسد.

البته دعوت نشدن فرهاد مجيدي با تأثيرگذاري که در بازي هاي اخير از او ديديم نيز خود يکي از پرسشهاي بي پاسخي است که قطبي سعي مي کند به آن پاسخ شفافي ندهد. او سر کلاف را گم کرده است، قطبي روزي بازيکنان سرعتي را به تيم ملي دعوت مي کند و در برهه اي بازيکنان قدرتي. معلوم نيست تفکرات او بر پايه شيوه هاي سرعتي در خط حمله بنا شده يا قدرت.

شايد اين تفاوتها ناشي از ناآگاهي او از سيستم تيمش باشد؛ زيرا او در بازي هاي گذشته تيم ملي سيستم هاي متفاوتي را به اجرا گذاشت که در اغلب بازي ها نتوانست اين سيستم را به طور صحيح به اجرا گذاشته و تيم ملي همان بود که در زمان علي دايي مي ديديم، نه بيشتر و نه کمتر.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
برهانی تو بیست بازی هشت گل زده خلیلی تو چهار بازی دو گل!!
قطبی گفت چهار بازی فشرده داریم و برای خسته نشدن بازیکنان اصلی برای بازی چهارم عده ای را اضافه دعوت کردیم!
لااقل درباره چیزی بنویسید که در برنامه نود بحث نشده باشد!!

دیواری کوتاه تر از قطبی ندارید گیر دادید به تنها آدم حسابی فوتبال کشور!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار