بازدید 2466

حرف‏های جالب تاج: دنبال ميزباني جام جهاني 2012 هستيم!

در اين جلسه و پس از بازديد AFC از اصفهان، امکانات اين شهر به طور کامل از جهات اسکان، امنيت، اخذ ويزا و مسايل گمرکي بررسي شد و به همين خاطر کميته‌اي تشکيل شد. در اين کميته ذاکر اصفهاني استاندار اصفهان، شهرداراصفهان و شيران مدير کل تربيت بدني استان اصفهان و از فدراسيون فوتبال مهدي تاج و ترابيان حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۷۸۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۸۸ - ۱۹:۴۶ 22 December 2009
نايب رييس فدراسيون فوتبال با اشاره به برگزاري رقابت‌هاي فوتسال جام باشگاه‌هاي آسيا در اصفهان گفت: قطر تلاش مضاعفي داشت که ميزبان اين رقابت‌ها شود اما، فدراسيون فوتبال با رايزني در کنفدراسيون فوتبال آسيا، ميزباني را از AFC گرفت.

به گزارش ايسنا؛ مهدي تاج افزود: اهميت رقابت‌هاي فوتسال جام باشگاههاي آسيا از اين جهت است که اين رقابتها يک رويداد بين المللي است.

وي با اشاره به جلسه اي که در دفتر استاندار اصفهان برگزار شد، گفت: در اين جلسه و پس از بازديد AFC از اصفهان، امکانات اين شهر به طور کامل از جهات اسکان، امنيت، اخذ ويزا و مسايل گمرکي بررسي شد و به همين خاطر کميته‌اي تشکيل شد. در اين کميته ذاکر اصفهاني استاندار اصفهان، شهرداراصفهان و شيران مدير کل تربيت بدني استان اصفهان و از فدراسيون فوتبال مهدي تاج و ترابيان حضور خواهند داشت.

تاج در ادامه گفت: بايد ايران در ميزباني خوب عمل کند که بتواند ميزباني جام جهاني فوتسال را در سال 2012 کسب کند چرا که به هر جهت ميزبان شدن در جام جهاني بسيار مهم تر از ميزباني جام باشگاه‌هاي آسياست.

تاج در ادامه گفت: استاندار اصفهان در ادامه اين جلسه تاکيد کرد که تمامي نيروهاي لازم را براي برگزاري هر چه بهتر اين رقابتها بسيج خواهد کرد و همچنين ابراز اميدواري کرد که اين رقابتها هر چه بهتر برگزار شود.

در پايان جلسه از طرف استاندار اصفهان، معاون وي به عنوان مسئول برگزاري و از طرف فدراسيون فوتبال ترابيان به عنوان رئيس L.O.C برگزيده شد. پيش از اين استاندار اصفهان به عنوان رئيس کميته برگزاري رقابتها برگزيده شده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل