بازدید 2064
آيت‌الهي:

شيرجه با عقب ماندگي‌ روبرو است

اگر بدون برنامه مدال آسيايي هم بگيريم، سودي براي شيرجه ندارد؛ چرا كه نتوانسته‌ايم زيرساخت‌هاي لازم را براي استمرار موفقيت‌هاي اين رشته فراهم كنيم. امروز بايد نگاه برنامه اي بر كار استان‌ها و تيم ملي حاكم باشد تا توان ارزيابي و نظارت در هر مرحله از كار وجود داشته باشد.
کد خبر: ۷۸۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۸۸ - ۱۹:۴۰ 22 December 2009
سرپرست فدراسيون شنا در نشست هم انديشي با خانواده شيرجه تاكيد كرد: اين رشته با عقب ماندگي‌هاي بسياري از نظر امكانات و دانش علمي روبروست كه جبران اين كاستي‌ها مستلزم برنامه‌ريزي است.

به گزارش فارس، اميرحسين آيت اللهي در اين نشست كه صبح امروز با حضور مسئولان كميته شيرجه، پيشكسوتان و فعالان اين رشته در محل سالن اجتماعات دفتر مشترك فدراسيون‌هاي ورزشي برگزار شد گفت: رشته شيرجه با وجود استعدادهاي خوبي كه دارد از نظر امكانات سخت افزاري و استخرهاي مناسب با محدوديت‌هاي بسياري روبرو است؛ اما اعتقاد دارم با بهره‌گيري از همين پتانسيل موجود، استفاده از بضاعت‌هاي فني و فردي در كنار كار با برنامه مي‌توانيم عقب ماندگي‌هاي را جبران كنيم.

وي با دعوت از تمامي فعالان اين رشته در جهت پيشرفت و شكوفايي استعدادهاي اين رشته اظهار داشت: امروز دوره جديدي در فعاليت فدراسيون شنا آغاز شده و از تمامي پيشكسوتان، مربيان و دلسوزان اين رشته مي‌خواهم با ارائه برنامه‌ها و راهكارهاي مناسب به رشد اين رشته كمك كنند.

آيت‌اللهي با تاكيد بر اينكه شيرجه بايد برنامه‌محور حركت كند گفت: اگر بدون برنامه مدال آسيايي هم بگيريم، سودي براي شيرجه ندارد؛ چرا كه نتوانسته‌ايم زيرساخت‌هاي لازم را براي استمرار موفقيت‌هاي اين رشته فراهم كنيم. امروز بايد نگاه برنامه اي بر كار استان‌ها و تيم ملي حاكم باشد تا توان ارزيابي و نظارت در هر مرحله از كار وجود داشته باشد.

وي عنوان كرد: اگر بهترين مربي دنيا را هم استخدام كنيم، نمي‌توانيم در آسيا مقام بياوريم؛ چرا كه هنوز از نظر امكانات و تجهيزات لازم با عقب ماندگي‌ها و كمبودهاي بسياري روبرو هستيم و بدون داشتن چنين امكاناتي، حضور مربي خارجي در تيم ملي نتيجه اي نخواهد داشت.

آيت اللهي افزود: در شرايط فعلي مربيان ايراني بهتر مي‌توانند به تيم ملي كمك كنند. شيرجه درحال حاضر با علم روز دنيا فاصله دارد و چنين حضوري جز تحميل هزينه هاي سنگين حاصلي براي شيرجه نخواهد داشت.

وي عنوان كرد: مي توانيم از مربي خارجي براي ارائه مشاوره به مربيان داخلي و رفع نقاط ضعف فني استفاده كنيم. ضمن اينكه با بهره‌گيري از مربيان خارجي در استان‌ها مي‌توانيم در جهت پرورش استعدادها و چهره هاي مستعد اين رشته بهره بگيريم.

سرپرست فدراسيون شنا در پايان از خانواده شيرجه خواست تا نظرات، پيشنهادات و راهكارهاي خود را جهت پيشرفت اين رشته را ارائه كنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر