بازدید 3576
۲
فشارها جواب داد؛

دستور عدم برگزاری بازی در روز عاشورا

در روزهای اخیر افکار عمومی فشار مضاعفی در این خصوص وارد کرده بود تا حرمت شعائر دینی در ماه محرم حفظ شود و در روز عاشورا، تیم ملی فوتبال ایران مسبب شادی عرب‏ها نباشد.
کد خبر: ۷۸۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۸۸ - ۱۲:۱۳ 22 December 2009
نایب رئیس فدراسیون فوتبال از تغییر برنامه مسابقات چهارجانبه قطر بنا به دستور سازمان تربیت بدنی، مبنی بر عدم برگزاری بازی در روز عاشوراو ایام سوگواری خبر داد.

به گزارش مهر؛ مهدی تاج روز سه شنبه با بیان این که فدراسیون فوتبال درباره تورنمنت قطر و عدم برگزاری بازی در روز عاشورا بیانیه ای صادر کرده است، گفت: با توجه به اینکه دیدار اول تیم ملی کشورمان مقابل کره شمالی در عصر روز عاشورا بود، بر اساس دستور سازمان تربیت بدنی درخواستی به فدراسیون قطر مبنی بر تغییر یک روزه این بازی به روز دوشنبه هفتم دی ماه ارائه شد تا در صورت موافقت این فدراسیون دیدار اول تیم ملی کشورمان در روز دوم تورنمنت انجام شود که با توجه به ایام سوگواری مورد موافقت فدراسیون قطر برای تغییر کلیه بازی های روز اول قرار گرفت وبر همین اساس برنامه بازی ها از سوی فدراسیون قطر اعلام خواهد شد.

تاج تصریح کرد: این برنامه ریزی با توجه به محدودیت زمانی لیگ برتر، برگزاری سه بازی با توالی سه روز استراحت در بین هر یک و بازی 6 ژانویه (16 دی) با سنگاپور تدوین شده است.

نایب رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: از طرف دیگر برگزاری زودتر این بازیها نیز به دلیل تلاقی با سایر رویدادها و مسابقات فصلی امکان پذیر نبوده و اساساً تصمیم گیری در خصوص این زمان بندی در حوزه اختیارات فدراسیون قطر است.

گفتنی است، در روزهای اخیر افکار عمومی فشار مضاعفی در این خصوص وارد کرده بود تا حرمت شعائر دینی در ماه محرم حفظ شود و در روز عاشورا، تیم ملی فوتبال ایران مسبب شادی عرب‏ها نباشد.


فدراسيون فوتبال قطر، برنامه زمانبندی ديدارهاي تورنمنت قطر را به شرح زير اعلام كرد:

6 دي -يكشنبه-ساعت 18 به وقت تهران
كره شمالي-مالي

7 دي -دوشنبه ساعت 18 به وقت تهران
قطر-ايران

9 دي -چهار شنبه-ساعت 16:30 به وقت تهران
مالي-ايران

قطر-كره شمالي(ساعت 18:45 به وقت تهران)

12 دي - شنبه
قطر-مالي ساعت 16:30 به وقت تهران
ايران-كره شمالي-18:45 به وقت تهران
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
20
20
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار