بازدید 10683
ديگر نيازي به كرم‌هاي ضد چروك نيست!

قرص ضد چروك هم به بازار آمد

يكي از بزرگترين شركت‌هاي توليد كننده لوازم آزايشي در جهان با همكاري يكي از بزرگترين توليد كننده‌هاي محصولات شيريني و شكلات موفق به توليد يك قرص پوشيده از قند شده است كه به ميزان قابل توجهي روند پير شدن پوست را كند مي‌كند.
کد خبر: ۷۸۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۸۸ - ۰۸:۰۱ 23 December 2009
محققان ادعا كرده‌اند كه از اين پس براي از بين بردن چين و چروكهاي پوست نيازي به استفاده از كرم‌هاي مختلف ضد چروك نخواهيد داشت بلكه تنها با يك قرص مي‌توانيد به مقصود خود دست پيدا كنيد.

به گزارش ايسنا، يكي از بزرگترين شركت‌هاي توليد كننده لوازم آرايشي در جهان با همكاري يكي از بزرگترين توليد كننده‌هاي محصولات شيريني و شكلات موفق به توليد يك قرص پوشيده از قند شده است كه به ميزان قابل توجهي روند پير شدن پوست را كند مي‌كند.

اين قرص شيرين ضد چروك توليد نستل و اورئال است كه در آن از تركيبي استفاده شده كه در گوجه فرنگي يافت مي‌شود و توليد مجدد سلولهاي جديد پوستي را افزايش و بهبود مي‌دهد و نيز از آسيب سلولهاي پوستي پيرتر جلوگيري مي‌كند.

روزنامه ساندي تايمز در اين باره نوشت: محصول جديد موسوم به «اينئووفرميت» حاصل دانش تغذيه و پوست شناسي است كه هم اكنون در بخشهايي از اروپا و آمريكاي جنوبي موجود و در دسترس است.

رييس اين تحقيق خاطرنشان كرد: محصول جديد، كارايي مطلوبي دارد و ما هم اكنون در تلاش براي ارتقاي آن هستيم. دانشمندان اين قرص را بر اساس ليكوپن كه رنگدانه قرمز كاروتن در گوجه فرنگي است، توليد كرده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار