بازدید 4981

ترمز فینالیست جام حذفی در بابل کشیده شد

در حال حاضر تیم خونه به خونه بابل با کسب 50 امتیاز به رتبه دوم جدول صعود کرد و تیم اراکی هم با 30 امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفته است .
کد خبر: ۷۸۲۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹ 14 March 2018

تیم فوتبال احیاشده خونه به خونه بابل فینالیست جام حذفی کشور، در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول مقابل آلومینیوم اراک به تساوی رسید تا با کسب 50 امتیاز به رتبه دوم جدول صعود کرده و تیم اراکی هم با 30 امتیاز در رده چهاردهم قرار بگیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، آخرین بازی هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول امروز در بابل بین دو تیم خونه به خونه و آلومینیوم اراک برگزار شد که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. خونه به خونه با این تساوی 50 امتیازی شد و در رده دوم قرار دارد. به این ترتیب شاگردان اسکوچیچ که فینالیست جام حذفی و حریف استقلال در این مسابقه هستند اکنون در فاصله 3 امتیازی تیم نفت مسجدسلیمان صدرنشین قرار دارد. در این بازی حمید غلامی بازیکن نیمکت نشین آلومینیوم کارت قرمز دریافت کرد.
 
شاگردان دراگان اسکوچیچ که برای کم کردن فاصله خود با نفت مسجد‌سلیمان ،  نیاز مبرمی به کسب برد در این بازی داشتند ، نتوانستند از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنند و در نهایت بازی بدون رد و بدل شدن گلی از خط دروازه‌ها به پایان رسید. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر