بازدید 8728

نماینده روحانی مردم اصفهان تهدید به استعفا کرد

کد خبر: ۷۸۱۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳ 11 March 2018
نماینده اصفهان در مجلس گفت: کشاورزان اصفهان به صدقه نیاز ندارند، درخواست اصلی این افراد تنها اجرای قانون 9 ماده ای احیای حوضه آبریز زاینده رود است.

نماینده اصفهان در مجلس گفت: کشاورزان اصفهان به صدقه نیاز ندارند، درخواست اصلی این افراد تنها اجرای قانون 9 ماده ای احیای حوضه آبریز زاینده رود است، مسئولان باید توجه به موقع به درخواست کشاورزان از ایجاد مشکل و بحران جلوگیری کنند، یقین بدانید اگر دولت این بار فکری به حال کشاورزان اصفهان نکند شخصا استعفا می دهم.

حجت‌الاسلام احمد سالک عصر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: مشکل معیشتی مردم در شرق اصفهان بسیار نگران کننده است، خدا را گواه می گیریم که مشکل معیشت مردم در شرق اصفهان بسیار نگران کننده و دغدغه آمیز است، هفته گذشته با حضور در جمع کشورزان شرق پای درد دل آنها نشستیم که تنها دو درخواست داشتند که یکی از آنها اجرایی شدن قانون شامل مصوبات 9 ماده‌ای شورای عالی آب است.

وی با بیان اینکه در مصوبات طرح 9 ماده‌ای بر جلوگیری از برداشت‌های بی‌رویه و بارگزاری‌های جدید تاکید شده است، اظهار داشت: پرداخت حق آبه ها بخش دیگری از مصوبات این طرح است که اجرایی نشد.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حرف ما و کشاورزان اصفهان این است که اگر آب موجود نیست برای همه مردم در اصفهان، یزد و چارمحال باید وضعیت یکسانی از نبود آب حاکم باشد و اگر کمبود آب داریم باید به تناسب قانون توزیع عادلانه آب میان استان‌ها انجام شود.

خیار یزد با آب اصفهان!

وی با بیان اینکه شاهد صدور کارتن‌های میوه از یزد با عنوان «خیار یزد با آب اصفهان» هسیتم، گفت: همین امر نشان می دهد که آب اصفهان برای شرب استفادهنمی‌شود بلکه همه می‌دانند که به مصرف صنعت و کشاورزی می‌رسد و از این امر گلایه خود را به مسئولان این استان نیز اعلام می کنیم.

نماینده اصفهان درمجلس دریافت حق آبه‌های قانونی را از دیگر درخواست‌های کشاورزان اصفهانی برشمرد و بیان داشت: مردم شرق استان سند حق آبه در دست دارند سهم آبه بران و اشتراکی ها هم همین وضعیت را دارند.

کشاورزان اصفهان به صدقه نیاز ندارند

سالک با بیان اینکه کشاورزان اصفهان به صدقه نیاز ندارند، اظهار داشت: مردم شهیدپرور و با ایمان شرق اصفهان روزی بیشترین زکات را می‌دادند اما امروز گرفتار معیشت روزمره و زکات بگیر شده‌اند و از خانواده‌های خود خجالت می کشند.

وی با بیان اینکه زندگی برخی از این افراد به دلیل عدم توانایی تامین مالی خانواده در حال فروپاشی است، تصریح کرد: در زلزله کرمانشاه همه مسئولان نظام بسیج شدند که کار بحق و بجایی است و اصفهانی ها نیز بسیار به هم وطنان خود کمک کردند اما سوال ما از مسئولان این است که برای زلزله کشاورزی چه اقدامی انجام داده است، زلزله‌ای که در شرق اصفهان خانواده‌هایی ها را نابود کرده است.

مشکلات کشاورزان اصفهانی با گفتمان درمانی رفع نمی‌شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس با تصریح بر این نکته که مشکلات کشاورزان اصفهان با با گفتمان درمانی و وعده وعیدهای دولت رفع نمی‌شود، اظهار داشت: اینها مردمی نیستند که خوراک و سوژه برای بیگانکان ایجاد کنند بلکه حرف آنها حق است، آیا باید بحرانی در شرق اصفهان ایجاد شود تا سران سه قوه برای حل مشکل شوند بسیج شوند.

دولت فکری نکند، شخصا استعفا می دهم

وی با با ابراز این درخواست که مسئولان با توجه به موقع به درخواست کشاورزان از ایجاد مشکل و بحران جلوگیری کنند، تاکید کرد: ما نمایندگان مجلس در دفاع از حقوق مردم مصر هستیم و بر این اساس نمایندگان اصفهان تصمیم به استعفای دسته جمعی گرفتند، یقین بدانید اگر دولت این بار فکری به حال کشاورزان اصفهان نکند شخصا استعفا می دهم.

سالک تصریح کرد: این استعفا از سر ضعف نیست بلکه در در دفاع از مردم بی گناهی است است که از دغدغه معیشت دیگر روز وشب نمی‌شناسند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان