بازدید 4264

تحویل چند پیکر جانباختگان سانحه هوایی

کد خبر: ۷۸۰۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵ 08 March 2018
جانشین ستاد مدیریت بحران سانحه هواپیمای تهران- یاسوج گفت: با بهبود وضعیت جوی در نوزدهمین روز، عملیات جست و جو و انتقال بقایای پیکر جانباختگان سانحه هواپیمایی تهران –یاسوج همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عزیز فیلی بعد از ظهر امروز با بیان اینکه ، روز گذشته به دلیل وزش شدید باد عملیات جست و جو در منطقه سانحه ناتمام ماند، افزود: هم اکنون 15 گروه سه نفره از استان‌های اصفهان، البرز و کهگیلویه و بویراحمد آماده برای تجسس در محل سانحه هواپیما هستند.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری تصریح کرد: عملیات جست وجوی پیکرهای باقی مانده در اعماق حدود سه متری برف باید صورت گیرد و به همین دلیل کار جست و جو به شرایط سخت‌تری رسیده است.
وی اظهار داشت: امروز پیکر 2 تن از مسافران پرواز تهران -یاسوج به خانواده آنان در استان مازندران تحویل داده شد و 6 پیکر دیگر امروز به زادگاهشان منتقل خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمدهم گفت: شرایط نامناسب جوی و وزش متوسط و شدید باد در ارتفاعات دنا، منطقه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

فرامین افزود: سرعت وزش باد در روز شنبه نوزدهم اسفند تا 70 کیلومتر در ساعت و ناپایداری هوا و بارش برف برای روزهای یکشنبه و دوشنبه در منطقه دنا پیش بینی می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر