بازدید 9339

اپلیکیشن کاربوی، حال ماشینتان را خوب می‌کند!

کد خبر: ۷۸۰۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹ 07 March 2018

چندی پیش با سرویسی آشنا شدیم که شعار بامزه ای داشت: "آنلاین، حال ماشنیتُ خوب کن"، همین موضوع سبب جلب توجه ما شد و با تیم تابناک تصمیم گرفتیم پیگیر این اپلیکیشن شویم و خدمات آن را بررسی کنیم تا ببینیم که این استارتاپ بوی موفقیت می‌دهد یا شکست.

اول از همه وارد سایت کاربوی شدیم. سایت بسیار قوی و کاربرپسند طراحی شده و گستردگی خدمات خودرو در محل کاربوی شامل: کارواش سبز (کارواش نانو)، تعویض روغن و فیلتر، تعویض لنت و تعویض باطری ماشین می باشد.

کاربوی برای کاربران android، اپلیکیشن خود را در کافه بازار، گوگل پلی و برای کاربران ios اپلیکیشن را در سیب اپ منتشر کرده است. جالب اینکه فقط به کاربران موبایلی اکتفا نکرده و برای کاربرانی که با لب تاپ و پی سی هم کار می کنند نسخه وب اپلیکیشن خود را منتشر کرده تا همه بتوانند از کارواش آنلاین و سرویس دوره ای کاربوی خدمات دریافت کنند که از لینک های زیر می توانید کاربوی را دریافت کنید:

 

دریافت از کافه بازار

دریافت از سیب اپ

همه این عوامل سبب جلب اعتماد ما شد و به یقیین باور کردیم که تیم قوی ای پشت این استارتاپ هست و برای ثبت سفارش آرامش خاطر گرفتیم. با یک گوشی، داخل اپلیکیشن به راحتی ثبت نام کردیم که بلافاصله پیامی حیرت انگیز پیامک شد که اولین سفارش شامل 40% تخفیف برای همه خدمات است! فوراً تصمیم گرفتیم با گوشی های مختلف چندین سرویس برای ماشین افراد تیم مان درخواست کنیم چون واقعاً قیمت های ارائه شده در کاربوی پایین است.

همه فرایندها، مهندسی شده طراحی شده بود. خیلی راحت مدل ماشین و ادرس را ثبت کردیم و زمان دلخواهمان را مشخص کردیم.  نکته جالب کاربوی این بود که در هر تاریخ و زمان و هرجایی که هستید می توانید درخواست خود را اعلام کنید.

 

پس از ثبت سفارش کاربوی ها دقیقاً در ساعت اعلام شده حضور پیدا کردند و خدماتی که از قبل قولش را داده بودند به بهترین نحو ممکن ارائه دادند. رفتار و برخورد بسیار محترمانه ای داشتند در صورتیکه در کارواش و تعمیرگاه های محلی معمولاً چنین احترامی را دریافت نکرده بودیم.

برای کارواش سبز، از اسپری و دستمال نانو استفاده شد بدون مصرف یک قطره آب. نکته قابل توجه این بود که با همین دستمال و اسپری همه گِل و لای ماشین را از بین بردند و ماشین بسیار براق تر از همیشه شد. برای تمیز کردن داخل خودرو هم علاوه بر اسپری نانو از جارو برقی شارژی استفاده کردند.

برای تعویض روغن از کاورهایی استفاده کردند تا هیچ گونه روغنی کف زمین ریخته نشه و مشخص بود که برای این کار آموزش های لازم را دیده اند.

 روغن، لنت ترمز و باطری ای که درخواست داده بودیم بصورت اورجینال ارائه شد و جالب اینکه حتی یک ریال درخواست انعام نکردند که این موضوع سبب خرسندی ما شد!

 تجربه استفاده از اپلیکیشن کاربوی لذت بخش بود و مطمئناً از مشتری های همیشگی آن ها خواهیم بود. کاربوی علاوه بر رفتار حرفه ای و ارائه خدمات حیرت انگیز، زمان برای ما خرید! بدون اینکه در ترافیک و آلودگی بمانیم فقط با چند کلیک ساده به ماشینمان رسیگی کرد و سبب شد ما هم برای ادامه روز، زمان بیشتری برای رسیدگی به امور کاری و زندگی شخصی داشته باشیم.

 به تیم کاربوی برای ارائه چنین خدمات فوق العاده ای برای ماشینمان تبریک می گوییم و از همین جا اعلام می کنیم ما از طرفداران شما هستیم و پیوسته شبکه های اجتماعی تان را دنبال می کنیم تا از تخفیف ها و جوایزتان زودتر از همه مطلع شویم.

اینستاگرام کاربوی: boy.ir@car

تلگرام کاربوی: @car_boy

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار