بازدید 17850

آلمان سوخت نداد شهنواز در ایران ماند

کد خبر: ۷۸۰۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷ 06 March 2018
همایون شهنواز قرار بود برای ادامه مداوا به آلمان سفر کند، اما به دلیل ندادن سوخت ازسوی کشور آلمان به هواپیمایی که قرار بود وی را به این کشور منتقل کند، سفر منتفی شد.

محمد، ولی زاده از دوستان همایون شهنواز که کار‌های درمانی این کارگردان سینما و تلویزیون را پیگیری می‌کند، در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به آخرین وضعیتِ کارگردان سریال دلیران تنگستان گفت: وضعیت شهنواز نسبت به روز‌های گذشته بدتر شده حتی کلیه‌های او در حال از بین رفتن هستند. او نیاز به دیالیز دارد. ما در حال بررسی هستیم که اگر نیاز هست و امکان دارد ایشان را به بیمارستان دیگری منتقل کنیم که امکان دیالیز در آن وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه پزشکان و کارکنان بیمارستان شهید مطهری تمامی تلاش خود را برای درمان شهنواز انجام می‌دهند، افزود: روز گذشته همایون شهنواز عمل جراحی شد و با تلاش پزشکان جلوی عفونت در جراحی دیروز گرفته شد البته به دلیل اینکه ایشان مشکل دیابت هم دارند، انجام عمل بسیار سخت بود.

ولی زاده با اشاره به منتفی شدن سفر شهنواز به آلمان گفت: پذیرش یکی از بیمارستان‌های اشتوتگارت در آلمان اخذ شده بود و تمامی مقدمات نیز انجام شد و اجازه پرواز نیز گرفته شد، اما شرکتی که قرار بود انتقال ایشان را به آلمان انجام بدهد، اعلام کرد امکان تهیه سوخت رفت و برگشت برای هواپیما مهیا نیست و به ما سوختگیری نمی‌دهند.

وی ادامه داد: پزشک هوایی به ما اعلام کرده بود که مشکلی برای انتقال نیست و اگر بتوانیم پذیرش را از بیمارستان مقصد بگیریم، می‌توانیم حرکت کنیم، اما متاسفانه دیروز به ما اعلام شد به دلیل تحریم؛ به ما سوخت نمی‌دهند و نمی‌توانیم به آلمان سفر کنیم. از روز گذشته حتی پزشک هوایی نیز پاسخ تلفن ما را نمی‌دهد.

ولی زاده ادامه داد: هنوز خانواده آقای شهنواز که در کانادا زندگی می‌کند از طریق سفارت کانادا در آلمان پیگیر موضوع هستند.

وی یادآور شد: به دلیل اینکه امکان سفر به آلمان فراهم نشد براساس برنامه‌ریزی بیمارستان شهید مطهری تهران؛ عمل جراحی ایشان در داخل کشور انجام شد و بنا به تشخیص پزشکان برای ادامه درمان و مداوا، شهنواز از روز گذشته در بیهوشی به سر می‌برد.

همایون شهنواز، کارگردان سریال دلیران تنگستان به دلیل سوختگی شدید در بیمارستان پنج روز است که بستری‌ست.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۱۰
آلمان به برخی از ایرلاین ها سوخت نمی دهد . می تونستند با ایرلاین های دیگر اعزام کنند
مگر ایشان با چه هواپیمایی می خواسته به آلمان برود که با مشگل سوختگیری مواجه شده است؟روزانه چند صد نفر با دهها ایرلاین به آلمان سفر می کنند این خبر کمی عجیب است.
اين چه مسخره بازيه ؟ مگر ايران تحريمه ؟ اگر تحريم نيست چرا به سازمان ملل شكايت نمي كنيد؟ اگه تحريم هستيم چرا اجازه مي دهيد بي ام و و بنز وارد مملكت شوند ؟؟
مگه نمیگید که وضعیت پزشکی ایران بسیار عالی است؟
پس چه نیازی برای اعزام ایشان هست؟
مگر ایشان قرار بود با یک‌هواپیمای اختصاصی به آلمان اعزام شوند؟ این همه پرواز به مقصد های مختلف در آلمان وجود دارد پس مشکل چیست؟!!!
پس چرا ما نمیتوانیم برای درمان به المان برویم؟
یعنی تمام پروازهای ایران به المان همچنین پروازهایی که از راه آلمان انجام میشوند( مانند پرواز های سوئیس که بعضا در فرودگاههای آلمان توقف کوتاه دارند) بکلی لغو شده اند ؟
انشاالله بهبود یابند.
نميشد ايشان را از مسير تركيه به آلمان فرستاد٠
آلمان سوخت نمی دهد اما از ما می خواهد برجام را بازبینی کنیم؟ موشک نداشته باشیم؟ و ............... اول خودشان را اصلاح کنند بعد بیان ..........................
روی پایتان به ایستید دلیر مردان که اگه به اینا باشه نان شبتان را نیز نمی دهند اینها نمونه اش است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر