بازدید 43691
پس از حواشی فراوان و انتقادات بی پاسخ؛

رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد استان تهران عزل شد

رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد استان تهران ـ که به مدیریت شش ساله او در این دانشکده اشکالات فراوانی وارد بود ـ پس از ماه ها کش و قوس از سمت خود عزل شد.
کد خبر: ۷۷۹۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱ 05 March 2018

رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد استان تهران عزل شدرئیس دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد استان تهران ـ که به مدیریت شش ساله او در این دانشکده اشکالات فراوانی وارد بود ـ پس از ماه ها کش و قوس از سمت خود عزل شد.

به گزارش «تابناک»؛ ساعت 20 امروز دوشنبه و در جلسه ای با حضور دکتر طهرانچی، رئیس استان تهران دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر عباس صالح اردستانی از ریاست دانشکده مدیریت استان تهران عزل و جانشین وی معرفی شد.

دکتر طهرانچی در گفت و گو با خبرنگار «تابناک»، ضمن تأیید این خبر گفت: از زحمات دکتر اردستانی در دوران ریاست در دانشکده مدیریت تشکر و به جای ایشان، دکتر علی رضائیان را به سمت ریاست این دانشکده منصوب کردیم.

اردستانی که دانش آموخته دکترای رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه علامه طباطبایی است، در حالی عزل شد که برخی گزارش های رسیده، حکایت از وقوع تخلفات پرشماری در دانشکده تحت امر وی داشت؛ تخلفاتی که به تازگی موجب استقرار تیمی از بازرسان برای بررسی عملکرد وی و همکارانش نیز شده بود.

از جمله پرونده های گشوده شده او در زمان مدیریت شش ساله بر دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد، می توان به استفاده گسترده از استادان مدعو و عدم ارائه دروس به برخی اساتید هیأت علمی دانشکده اشاره کرد. به گونه ای که خود ایشان گاه در یک روز در جلسه دفاع از سیزده پایان نامه حضور می‌یافتند و برخی اساتید از داشتن یک پایان نامه محروم بودند. دفاع از پایان نامه های کپی-پیست شده و حذف اساتیدی که به این روند اعتراض می‌کردند، از دیگر تخلفات گزارش شده از این دانشکده است.

خبرهای بیشتر حکایت از این دارد که فردا جلسه تودیع و معارفه رئیس این دانشکده در ساختمان مرکزی دانشکده و با حضور دکتر طهرانچی برگزار و دکتر رضائیان رسماً رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد خواهد شد.

علی رضائیان چهره ماندگار در رشته مدیریت است و دکترای مدیریت خود را از دانشگاه تهران گرفته است. او پیشتر رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه شهید بهشتی و مدیر گروه بازرگانی دانشگاه امام صادق (ع) را بر عهده داشت.

گفتنی است، عزل و نصب در این دانشکده در حالی است که برخی از اساتید این دانشکده، همچنان وضعیت نامعلومی دارند و حتی چند تن از ایشان از فعالیت محروم شده اند؛ چه از تدریس و چه از حضور در پایان نامه های دانشجویی به عنوان استاد راهنما یا داور. اساتیدی که از جمله معترضان مدیریت صلح اردستانی به شمار می‌آمدند و با توجه به تغییرات رقم خورده، ممکن است تغییری در وضعیتشان حاصل آید.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۵۲
انتشار یافته: ۱۸۳
واقعا عجیبه فقط عزل شد ایشان اگر واقعا امثال این تخلفات را داشته الان باید در دادگاهها یا پشت میله های زندان باشد فقط عزل شد تا انشاا... جای دیگر نصب شوند
واقعا تو ایران مدیریت چقدر راحته هرکاری خواستی بکنی و نهایتا عزل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
حداقل تمام حقوق و حق راهنما و مشاوره و داوری پایان نامه ها و مقالات و امور پژوهشی که با کمک دانشجویان در مدت مسئولیت داشتن حذف و پس گرفته بشوند و از امتیازات اینده ان هم بهره مند نگردند . چون قطعا هم پول هنگفتی به جیب زدند و هم ارتقا گرفته و اثر بر دریافتی حقوق و اینده شان داشته
دانشگاه های ما نیاز به یک خانه تکانی اساسی دارند و باید حدود 90% رشته های دانشگاهی حذف شوند و فقط رشته های دارای ضمانت اشتغال فارغالتحصیلان مجوز گرفتن دانشجو داشته باشند.
دانشگاه های ما اعم از دولتی، علوم پزشکی و آزاد به جای اینکه محل کار علمی باشد بیشتر محل جدال های سیاسی شده و اساتید با تشکیل باند به دنبال رسیدن به منافع خود هستند.
عزل ایشان فقط پاک کردن صورت مسئله بود. ضرری که ایشان (رییس عزل شده دانشکده) به کشور میرساند قطعا در مقابل آسیبی که مدیران و مسئولان به کشور می رسانند قابل چشم پوشی بود.
عبارت «تقدیر کردیم» خیلی زیبا بود. طرف پنج سال هر کاری و هر تخلفی دلش خواسته کرده، بعد به جای توبیخ، ازش تقدیر به عمل آوردند.
اونوقت انتظار داریم فساد از بین بره

حقیقتا چقدر زیبا پاسخ خون 330 هزار شهید داده میشه در این مملکت
حالا واقعا این خبر ارزش گذاشتن در صفحه اول سایت تابناک رو داشت؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
بله داشت. چون شما اگه تابناک رو در سه چهارماه اخیر میخوندی متوجه میشدی که چه فشار سنگینی آورد که این اتفاق بیفته. تقریبا هر هفته یه تیتر اصلی در مورد این دانشکده میزد. ان شاء الله هممون مسیر حق رو بریم.
به کار طرف 5 سال ایراد وارد بوده، بعد از 5 سال عزل شده!!! وافعا که
این همون ریئس دانشگاه نبود که چند روز پیش خبرش رو زدین که اجازه داوری رو از یک استاد بعد از وارد کردن ایرادات زیاد به یک پایان نامه، نداده بود و خودش داوری کرده بود؟
تابناک عزیز اینقدر مطلب نوشتی تا آخرش زیر آب این ریس دانشکده را زدی کاش در موارد دیگه مثل خودرو یا محیط زیست و... هم همین قدر دنبال کار را میگرفتی تا به نتیجه برسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iraq |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
اگه بخواد با دونه درشتا در بیفته که باید تعطیل کنه بره
شکل ظاهری مناسبی نداشت!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
دوست عزیز باطنش رو ندیدی چه افتضاحی بود! صد رحمت به ظاهرش
عزل كافي نيست كليه رياست هاي واحدهاي مختلف دانشگاه آزاد به خاطر بله قربان گويي به مدير بالا دست و افزودن تعداد زيادي دكتري تخصصي بيكار به لشكر بيكاران ، بايد محاكمه و زندانهاي طولاني و برگرداندن پول به اين افراد اغفال شده از حسابهاي شخصيشان محكوم گردند
درود برچند استاد منتقدی که طی چندسال گذرشته علیرغم همه تهدیدات و توهین ها افشاگری کردند و البته مسئولان تابناک که مسئولیت حرفه ای و شرعی خویش را انجام دادند.
این آقای رییس دانشکده سیستم خوفیه و تهدید ایجاد کرده بود و حالا که عزل شده بهتره به تخلفاتش دقیقتر رسیدگی بشه
خیلی مهمه؟ در دانشگاه ازاد رو اول باید گل بگیرن بعد تخته کنن.
جریانی مشکوک رو بگم براتون حیرت میکنید . در آخرین روزهای امتحان ترم قبل (شنبه 30 دیماه ) در طبقه هشتم دانشکده امتحان میدادیم جوانی که از قبل در محله خاک سفید مشهور به خلافکار بود تمام امتحان رو بهم ریخت و با سلاح سرد بدنبال یکی از اساتید میگشت .بعد یکهفته کاشف بعمل اومد توسط شخصی با مبلغ دوملیون تومن اجیر شده بود تا بدون هیچ مزاحمتی استاد منتقد رییس دانشکده رو در طبقه هشتم با سلاح سرد مورد ضرب و شتم قرار بده که استاد مربوطه حضور نداشت و این فرد شرور بدون هیچ مزاحمتی به طبقه هشتم اومده و پی از بهم ریختن نظم دانشکده و ایجاد رعب و وحشت با سلام و صلوات از دانشکده خارج شد .پیدا کنید پرتقال فروش رو .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
داداش اونجا دانشکده ست یا تگزاس سیتی؟
مگه میشه 8 طبقه دانشجو نباشی و بری بالا و نظم امتحانات رو با سلاح سرد بهم بریزی؟ بعدش بذارند بری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
آقا سعید کامل نگفتی . دو تا درب اتاق رو این شرور شکست و خرد کرد اونهم در مقابل چشم انتظامات و حراست و کسی چیزی بهش نمیگفت و آخر سر با دوتا از دوستان شرورش از دانشکده با پراید خارج شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
این قضیه حمله به استاد باید رسیدگی بشه تا اگر رییس دانشکده پول داده به سزای عملش برسه . حالا از این خلافکارها که حمله کردند و تخریب کردند از طرف دانشگاه شکایت شده ؟
آقایون تابناکی متشکریم . بخدا ازفردا نفس راحت میکشیم دانشکده . از بس جو امنیتی و خفقان و جاسوس بازی درست شده بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
دروغه محضه ..... این ساختمان 7 طبقه بیشتر نداره
ضمنا از همکف تا طبقه 7 در حین امتحانات به هیچ وجه اجازه عبور نیست اونهم با تعداد زیاد کارکنان حفاظت فیزیکی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
نه خیر کاملا درسته من با چشمهای خودم دیدم. دقیقا هم 8 طبقه داره با طبقه زیرهمکف که بوفه ها هستند
انشأالله ،که نیت خیر در این عزل ،ونصبها باشد ؟
آقای دکتر طهرانچی فکری بحال اتاق نگهبانی درب دانشکده بکنید .هر روز بیش از ده نفر از مسئول اداری و آموزش و .......در این اتاق تجمع میکنند و از پشت شیشه اتاق نگهبانی دانشجویان رو ورانداز میکنند .
حالا که عزل شده به تخلفاتش هم در کمیته انتظامی اساتید رسیدگی بشه .
استاد پرونده سازی باید پاسخگوی تخلفاتش باشه .
آمار مشارکت انتخابات های بعدی بسیار پایین هست

مقامات بدانند
چهارشنبه 10 بهمن از دانشکده با من تماس گرفتن و گفتن آقای اردستانی میخواد شما روببینه. اتفاقا به خاطر کارای وام شهریه توی دانشگاه حضور داشتم و رفتم خدمت ایشان. آقای اردستانی گفتن استاد راهنمای شما آقای ح است؟ گفتم بله، بعد گفتن پایان نامه ات رو خودت نوشتی؟ از فردی به اسم ش نام بردن و ... که من گفتم خودم نوشتم و در جریان نیستم.البته واقعا هم چنین شخصی رو نمی شناختم. بعد دیدند من جواب خاصی ندادم گفتن محل کارت کجاست؟ گفتم بیمه کوثر ،
آقای اردستانی گفتن ما باید با بازرسی و حراست محل کارت نامه نگاری کنیم و ... که احتمالا پایان نامه ات مشکل داره چون ما یه چیزایی دستگیرمون شده.
منم گفتم مختارید با هر جایی مکاتبه کنید.
بعد منو بردن توی واحد پژوهش و گفتن پروپوزال ایشون باید مجدد بررسی بشه. منم گفتم مشکلی نداره و میتونید بررسی بفرمایید. آقای اردستانی گفتن که یه فرم درخواست تغییر استاد راهنما بدید تکمیل کنه. من گفتم من چنین درخواستی ندارم. اگر استاد بنده به هر دلیلی دیگه نمی تونن استاد راهنمای بنده باشند به صورت مکتوب به بنده اعلام کنید تا مراحل بعد که تغییر استاد راهنما و ... است.
گفتن آخه از بالا نامه اومده و .... من گفتم چه ربطی به دفاع داره.
آقای اردستانی دیدن من زیر بار نمیرم گفتن بگید بره و از اتاق رفتن بیرون.
این سیستم مدیریتی ایشون بوده : ایجاد ترس همراه با تهدید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
در چند روز آخر حکومتش شدت تهدیداتش زیاد شده بود که آقای صادقی مسئول حراست دانشکده در جریان هست چون دانشجویان زیادی گزارش کرده بودند
حتما اصولگرا نبوده فقظ همین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
میگن طرف مدیریت بادبانی داشته و طی شش سال تغییر اصلاح طلبی و اصولگرایی و جمهوریخواهی و دمکراتی داشته که مدیر باقی مونده اونوقت میگی طرف حتما اصولگرا نبوده فقط همین !
یعنی الان دیگه درست شد ؟
سیستمی خراب کرده
از بچه های تابناک ممنونیم که ما را از شر این دیکتاتور راحت کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
خدا خیر دنیا و آخرت بهتون بده
یه چند سالی دیگه هم صبر میکردن ۶سال؟
با وجود اینهمه تخلفات بازم ازش تشکر و قدردانی شده!
اگر راست باشه تشکر بابت چی ؟
به کجا چنین دیوار کج؟
بنظر شما با اینهمه افشاگری میخواهید اساتید منتقد و معترض زنده باشند هنوز؟!!! همینکه زنده مونده خدارو شکر کنه !! وگرنه محرومیت از تدریس و پایان نامه که حداقل مجازات افشاگری این اساتید منتقد و معترض هست . پادشاهی طرف رو بعد 5 سال خراب کردید میخواهید براتون گل و بلبل هم بزنه.
عزیزم منظور شما دقیقا کدوم واحد ؟ تهران مرکز - تهران جنوب - تهران شمال - تهران شرق یا تهزان غرب؟
اینا به کنار ولی دانشگاه هم باید این روند پایان نامه نوشتن که فقط پولدار کردن یسری ها هست رو برداره بابا دانشجو میره چیزی یاد بگیره عوض پایان نامه بفرستید چیزی انجام بده کاری بکنه استارت اپی راه بندازه

یه سری کپی پیست از اثار دیگران زدن نشد کار
یک سری هم به دانشگاه های دولتی مثل دانشگاه شهرکرد بزنید
تکلیف سوئ استفاده ها و تخلفاتش چی میشه ؟
تکلیف سوئ استفاده ها و تخلفاتش چی میشه ؟
کپی کردن پایان نامه در دانشگاه آزاد و غیرانتفاعی و همچنین خرید پایان نامه تبدیل به امری عادی شده.
مدیران حراست و بازرسی و گزینش که به وظایفشون عمل نمیکردند هم باید عزل بشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
اتفاقا به وظیفه خود خیلی خوب هم عمل کردند. وظیفه ایشان پیدا کردن افراد پاک و متخصص نیست، پیدا کردن افراد بله قربان گو است.
چرا دکتر صالح اردستانی اصرار میکرد دانشجویان از دفتر فروش پروپوزال و پایان نامه نبش دانشکده خرید کنند؟
درود بر دکتر م . ح و دکتر ب . خ و خانم دکتر ر که جانانه در برابرتخلفات ایستادگی کردند .
امیدواریم مدیران گروههای دانشکده هم که انتصابی و وابسته به رییس متخلف قبلی بودند بزودی عزل شوند و پس از شش سال انتخابات با حضور اساتید تعیین کننده مدیران گروهها باشد
درود بر افشاگریهای تابناک
احسنت . احسنت دکتر رهبر دکتر طهرانچی .
فقط مدیرانیکه که طی این شش سال چشمانشان رو بر روی این تخلفات بستند چه میشوند؟ (بخوانید پژوهش- آموزش -حراست -گزینش -بازرسی و نظارت)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
دکتر رهبر؟
قابل توجه دانشجویان فارغ التحصیل شش سال گذشته این دانشکده
( احتمالا برخی مدیر هم هستند)
سریعا جهت عودت مدارک خویش به دانشکده مراجعه نمایند !!!!
واقعا عکسش غلط اندازه در حد لالیگا.
آیا واقعا دکتر طهرانچی از تخلفاتش در دوران ریاست در دانشکده مدیریت تشکر کرده !؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا که !!!!!!!!!!!!!!!
مگه دکتر رهبر نگفته بود که اساتید دانشگاههای دولتی نمیتونند نیمه وقت دانشگاه دیگری باشند
چطور شد حالا دکتر رضاییان رو از دانشگاه دولتی رییس دانشکده مدیریت کردند؟
انتصاب دکتر رضاییان مبارک باشه
ولی این توهینی آشکار به اساتید دانشگاه آزاده که از دانشگاه دولتی و بیرون دانشکده مدیریت ، رییس دانشکده منصوب میکنند .
معرفی رییس دانشکده از بیرون سیستم دانشگاه آزاد ، نفی تواناییهای اساتید دانشگاه آزاد اسلامی است .
کسانیکه این انتصابات رو انجام میدهند باید تبعات اون رو بپذیرند
وقتی دانشجویان کارمندان و اساتید قدرشناس رییسی از بین خودشون نیستند حالا باید منتظر رییسی ازبیرون باشند .
خلایق هر چه لایق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
من موندم چرا فقط کامنتهای تو تاریخ و ساعت نداره!
آیا از اساتید دانشگاه آزاد برای ریاست در دانشکده ها و دانشگاه دولتی استفاده میشود؟ مسلما جواب خیر هستش. حالا چرا در دانشگاه آزاد علاوه بر رییس دانشگاه به روسای دانشکده ها هم رحم نمیکنند و از اعضای دانشگاه دولتی تو این سمتها استفاده می کنند. با این کارها کمر به نابودی دانشگاه آزاد بسته اند.
از فردا دانشجویان در کلاسهای درس شیرینی پخش خواهند کرد .
دقت کنید :
مدیریت عمو فردوس حاجیان
مدیریت دکترحسین زاده لطفی
مدیریت دکتر نوابخش
مدیریت دکتر شمس
همه ادعا میکردند عزلش میکنیم و نتوانستند
اما دکتر طهرانچی عزلش کرد
خوب دکتر رضائیان که مشکل داره؟
یا بازنشسته است که نباید دوباره استخدام شه
یا هنوز عضو هیئت علمی دانشگاه دولتی است که طبق عملکرد جدید دکتر رهبر نباید شغلی در دانشگاه آزاد داشته باشه
باور نمیکنید اگر بدانید طی این یکماه و این چند روز آخر چقدر دنبال رایزنی با مدیران و اساتید ذینفوذ مدعوی بود که به انان درس و پایان نامه داده تا بقول خودش کانال بزنند تا او باقی بماند و هر کاری کرد که بماند
البته تا لحظات اخر هم بدنبال پرونده سازی علیه معترضان و مخالفان خودش بود و دایم از این اتاق به ان اتاق میرفت تا طومار بنفع خویش جمع اوری کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
یک فرد مثلا علمی اگه ریگی به کفشش نباشه چرا باید برای حفظ سمتش اینقدر مصر باشه و لابی کنه؟
طهرانچی ریاضیات درس میداد که
یقین که‌پست بالاتری بهش میدن!
واقعا عزل شد ( علامت تعجب همراه با حیرت و گیجی)
طی این چند سال انقدر گفتند که عزل میشه و به تخلفاتش رسیدگی میشه و نشد که من دیگه باور نمیکنم عزل بشه .
هربار هم با قدرت دور افتخار میزد و با معترضان شدیدتر برخورد میکرد و همه باورمون شده بود که طرف عین توپ ایستاده و کسی نمیتونه تکونش بده.
حتی حراست معترضان رو میخواست و بقیه ماجرا ..................
دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه بسیار خوبی هست ولی باید توسط فارغ التحصیلان خودش اداره شود. متاسفانه دانشگاه آزاد اسلامی شده حیات خلوت دعواهای سیاسی جناح ها .... علم هم شده کشک خاله
ای کشته که را کشتی تا کشته شدی زار .
آقای دکتر صالح اردستانی کمی فکر کن طی شش سال گذشته چگونه با عملکردت ابروی افراد رو بردی که به چنین وضعی دچار شدی .
علی رضائیان چهره ماندگار در رشته مدیریت است و دکتری مدیریت خود را از دانشگاه تهران گرفته است او پیشتر رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه شهید بهشتی و مدیر گروه بازرگانی دانشگاه امام صادق (ع) را بر عهده داشت.

مطمن هستی ایشان ایرانی هستند؟ و دلش برای ایران می سوزد؟
وقتی یک پزشک اطفال ۱۶سال وزیر خارجه و حالا هم رئیس دانشگاه آزاد میشه بهتر از این توقع نمیره!! جای افراد در کشور برعکس شده.کاردان و کار بلد گوشه نشین شده و چاپلوس و بی سواد ها همه کار شدند و این روند فکر نمیکنم برعکس شدنی باشه!!!
او باید محاکمه و محکوم به زندان شود. نه به خاطر شما شاید بسیاری از رشوه خواری در پشت او وجود داشته باشد.
همین؟ هرجای دنیا بود این آقا بازداشت میشد که معلوم بشه برای چه کسانی این کارا رو کرده و چه چیزی عایدش شده. قطعا بی دلیل و مفتی که این کارا رو نکرده!
کلاسهای تدریس این آقا هم اگر ازش گرفته بشه دانشجویان نفس راحتی میکشند . چند هقته از ترم جدید گذشته اصلا سر کلاس نیومده و مقررات رو بازیچه خودش قرار داده و البته کسی تابحال رسیدگی نکرده
ازرییس جدید دانشکده تقاضا داریم کمی هم به رفتار کارکنان دانشکده در مراجعه دانشجویان دقت لازم رو مبذول کنند و تذکر بدهند .
رفتار اکثریت کارکنان مخصوصا کارشناس گروهها و کارشناس کلاسها آقای ن . یسیار زشت و بی ادبانه ست و اصلا جواب سلام نمیدند و تعداد اندکی از اونها فقط با دانشجویانی که کارهاشون رو در ادارات مختلف حل و فصل کنند زد و بند دارند که البته این رو ازرییس قیلی دانشکده یاد گرفته بودند
آقای دکتر طهرانچی با این عزلی که انجام دادید لطمه بزرگی به دانشکده زدید منتظر عواقب این کارتون باشید و امیدواریم سریع دست نگهدارید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
حتما جیره خورش بودی که اینو میگی!
اگر چه تغییر و تحول حق هر مدیر بالادستی است اما یک هفته باقیمانده به سالجاری و انتخاب مدیر ازبیرون دانشکده مدیریت و دانشگاه ازاد نادیده گرفتن پتانسیل اساتید این دانشکده مخصوصا گروه مدیریت دولتی است .امیدوارم مدیر جدید عمر مدیریتی زیاد داشته باشه .
خخخخخخخخخخخخخخ. از بین 80 استاد مدیریت این دانشکده ، رییس دانشکده رو از خارج دانشکده انتخاب کردند ! یکجای کار میلنگه !!!!!!!! یکدفعه اساتید و دانشجویانش رو هم از بیرون وارد کنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
عجب نوچه هایی درست کرده طرف..
رییس کل دانشگاه ازاد اسلامی از دانشگاه دولتی
رییس دانشگاه ازاد اسلامی استان تهران از دانشگاه دولتی
رییس دانشکده مدیریت استان تهران از دانشگاه دولتی
این رو میگن فرار مغزها از دانشگاه دولتی به دانشگاه آزاد اسلامی
چرا گیر دادید به این بنده خدا !!!! این بنده خدا عضوی از یک باند و سیستم خلاف در دانشگاه ازاد بوده و قطعا عناصر دیگری هم در همین تهران مرکز با اون همکاری میکردند و خدمات داده و میگرفتند که ناشناس باقی موندند. اونا رو چیکار میکنید ؟
اخطار اخطار ! مدیران دولتی بانکی و سازمانهای خصوصی دیگر نمیتوانند در این دانشکده تدریس داشته و پوز استادی داشته باشند بلکه از این به بعد اساتید دانشگاههای دولتی جای اونها رو خواهند گرفت.
یه بار جستی ملخک ، دوبار جستی ملخک ، سومی در دامی ملخک.
در هفته های گذشته در ایام فاطمیه در برخی طبقات در ساعات خلوتی ، برخی دانشجویان جوان کارشناسی بساط آواز و رقص راه انداخته وقتی به رییس دانشکده اطلاع دادیم در کمال ناباوری گفت خب شما هم با اونها همراهی میکردید. در حالیکه از رییس با این ظاهر فریبنده چنین جمله ای بعید بود . به حراست تهران مرکز زنگ زدیم گفتند مسئول حراست دانشکده آقای ص است از اون پیگیری کنید و خلاصه سنگ قلاب . قیچی . هیچی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
این همه صحبت از باند بازی و تز فروشی و دزدی و خلافکاری ایشون بود شما فقط گیر به این دادی ؟ این که کار مثبتش بود اگه درست باشه!!
دانشجویان تحصیلات تکمیلی این دانشکده همه میدانستند اگر علیه استاد سخت گیری به رییس دانشکده مراجعه کنند میتونند با تشکیل گروه تلگرامی با نام مثلا شاکیان صرافی زاده شاکیان کریمی زند شاکیان دوگوری سایر دانشجویان رو با خودشون هماهنگ کنند و به استاد مربوطه فشار وارد کنند تا ازسختگیری دست برداره .این شیوه پیشنهادی رییس دانشکده خیلی خوب جواب میداد و البته درمورد چند استاد جواب نداده بود که تحت عنوان اعتراضات دانشجویان به دانشگاه ازاد معرفی شده بودند.تشکیل این گروههای تلگرامی دانشجویی بهترین شیوه فشار واردکردن به اساتید این دانشکده محسوب میشه که مورد حمایت رییس دانشکده بود.
تکلیف تخلفاتش در شش سال گذشته چی میشه ؟
دکتر ولایتی دکتر رهبر دکتر طهرانچی متشکریم
دکتر طهرانچی به نمایندگی از دانشجویان دکترای ورودی94 و 95 از شما تقدیر و تشکر میکنیم
تکلیف دفتر فروش پروپوزال و پایان نامه این اقا در کنار دانشکده چی میشه ؟ بعد شش سال این دفتر هم تعطیل میشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
چه کارهای چیپ و ضایعی هم میکرده !
حالا که عزل شده تمامی اساتید دانشکده این موفقیت رو حاصل تلاشها و رایزنی های خودشون در افشاگری تابناک میدونند . دیروز یکی از اساتید سر کلاس مدعی بود که تمام افشاگریها رو اون انجام داده در حالیکه در راهرو دانشکده همچنان رییس دانشکده رو در بغل خودش میفشرد که گویا سالیان سال برادرش رو ندیده بوده .خدایا ما رو از دست این تظاهر و ریا و نفاق نجات بده
ایشون اگر دانشگاه تهران بوده اند الان چطوری می شوند رئیس یک دانشگاه آزاد؟ خودش تخلف نیست؟
شش سال ! تخلف ! حراست ! کپی پیست ! مدیریت ! صالح ! 13 دفاع ! بازرسی ! پایان نامه ! عزل ! باند ! رفاقت ! وظیفه !
اساتید محترم معترض و منتقد . از چاله درامدید ولی به چاه افتادید بنشینید و نظاره کنید
جالبه با این همه تخلف رییس بوده بمدت 6 سال ...مملکت ما همش همینه
حراست و بازرسی را در همان دانشکده تنبیه کنید که طی این سالها چرا چشمان خویش رابسته بودند ؟
خبرنگار محترم تابناک . شما گوشه ای از تخلفات این رییس رو هم طی این شش سال حکومتش افشا نکردید . خیلی بیشتر از اون چیزیه که بهتون گفتند یا گزارش کردید
این شرایط مدیریت بر دانشکده ای که باید مدیر تربیت کند.
با دانشگاه آزاد لج شدين؟// اين همه تخلف تو دانشگاهها و ادارات و... بانكها ي ديگه هست ..چشماتون رو اونها بستين..
اینهایی که در این جایگاهها قرار می گیرند بستگی دارد به کجا وصل باشند و بستگی دارد که به جایی که وصل هستند الان در چه وضعیتی باشد. یعنی قدرتش چقدر است تا بتواند این شخص را نگه دارد.
چرا نباید خود فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد در این دانشگاه پست بگیرند؟!
آخ جون

این کیه دیگه ؟
اگر این موارد از تخلفات ایشان است مانندش بسیار بود در دانشگاه آزاد الی ما شائ الله
اگر اینچنین است پس چرابه تخلفات بیشمار رییس دانشگاه آزادخوی رسیدگی نمیکنند!!!جعل هزاران مورد سندوسند سازی و...که بازرسی سازمان گزارش کرده هنوز رسیدگی نشده!!!
چند نفر از کارمندان دانشکده که طی شش سال بدون اطلاع سایر کارکنان از مزایا و وامها و پاداشها توسط رییس قبلی دانشکده بهره برداری کرده بودند کاملا دپرس شده و هر کاری میکردند تا رییسشون برکنار نشه ولی 80 درصد کارکنان از عزل رییس استقبال نمودند .
اینها دیگه کی هستن. این خیانتکار باید زندانی بشه
سلام ساعت 7/45 صبح دکتر رضاییان وارد اتاق رییس دانشکده مدیریت شدند و هیچگونه جلسه تودیع و معارفه ای در کار نبوده و دکتر صالح اردستانی دیگر در دانشکده حضور نیافته و عملا دوران شش ساله حکومتش بپایان رسید
چرا پس اینهمه دیر اقدام شده ؟ شش سال دوره ریاست جمهوری در روسیه ست .
عزیزان تابناک گزارشی هم از وضع اسفبار ارشد مدیریت بازرگانی شهر قدس تهیه کنید شاید فرجی شد و به تخلفات مدیران گروه ارشد و دکترا رسیدگی شد .
چه تجارتی است این پایان نامه در دانشگاه آزاد!!!!
دانشگاه آزاد البرز نیز از این دو شغله ها فراوان دارد که قابل رسیدگی است.
هم اکنون ساعت 8/30 دقیقه صبح روز سه شنبه از دانشکده مدیریت برای شما گزارش میکنم
تعداد زیادی از دانشجویان در کلاسها شیرینی پخش میکنند و اندک کارمندان وابسته به رییس قبلی مانند اداری و آموزش و رییس دفتر و..... ماستها رو کیسه کردند و لحظه به لحظه توسط تلفن همراه و تلگرام به رییس قبلی گزارش میدهند . جلسه تودیع و معارفه ای در کار نبوده و دیروز عصر در دفتر دکتر طهرانچی عزل رییس قبلی صادرشده است ساعت 7/30 دقیقه رییس جدید مستقر شده و برخی کارکنان و چند استاد بیکار که از صبح تا پاسی ازشب در دانشکده حضور داشته و رییس انتصابی گروهها بوده اند جهت پاچه خواری درب دفتر رییس جدید به صف ایستاده اند
با سلام. راستی با طرح جدید هزینه معاینه فنی خوردرو های دوگانه سوز 32000تومان ( سی دو هزار تومان ) است یا 1472000تومان ( یک میلیون و چهار صد و هفتاد و دو هزار تومان): اینجانب از تاریخ 96/11/18 دنبال معاینه فنی خودرو پراید بوده و الحمدولله رب العالمین دیروز 96/12/14 موفق به اخذ معاینه فنی شوم با هزینه های ذیل :
- تست هیدو استاتیک : 175000 تومان فیش ضمیمه
- انعام بازکردن سیلندرهای گاز 10000 تومان
- جواب ندادن تست سیلندر های گاز و خرید دو سیلندر هرکدام 550000 تومان و جمعا" 1100000 تومان فاکتور ضمیمه
- خرید دو شیر سیلندر گاز هر کدام 75000 تومان و جمعا" 150000 تومان
- بستن سیلندرها و پرداخت انعام 5000 تومان بایت ان
- هزینه معاینه فنی جایگاه 10000 تومان سی ان جی + 22000 تومان معاینه + 5000 مجدد
جمع کل : (1/472/000 یک میلیون و جهارصد وهفتاد و دو هزار تومان )
سئوال اینجاست آیا لوله توخالی فولادی چینی که سر و ته ان در کارخانه بسته شده و تبدیل به سیلندر میشود هر یک مترآن 550000 تومان قیمت دارد؟ چرابا مردم اینطور می کنید؟ چرا در حق مردم اجحاف می کنیم ؟ پشت پرده اینگونه طرحها چه کسانی هستند که اینطوری مردم را سرکیسه می کنند؟ بله توجیه کنید که اشتغال ایجاد کرده و مردم باید هزینه آنرا بپردازند.
بنده 850000 تومان عیدی گرفته در این پایان سال و حدود دوبرابر آنرا فقط هزینه تست هیدرواستاتیک کرده ام.
توصیه اینجانب به هموطنانم عزیزم این است که اصلا" ماشین دوگانه سوز نخرید.
چه شود :
رییس قبلی چهره ماندگار در تخلفات
رییس جدید چهره ماندگار در مدیریت
این بنده خدا با این تیپ و قیافه حالا حالاها جا داشت رییس باقی بمونه. مرد نیستی اگر منتشر نکنی تابناک
تابناک جدی نمیگرفتمت . ولی مثل اینکه اگر اسناد و مدارک دستت بیاد مراعات کسی و چیزی رو نمیکنی و افشاگری میکنی . دمت گرم
خدا را شکر میکنیم که یک فرد نامناسب دیگر را از مدیریت در این کشور برکنار کردند. امیدوارم مدیر جدید خسارتهای مدیر قبلی را جبران کند
اگر از دانشگاه عدالت هم عزل بشود ما دانشجویان هم راحت میشویم
برخی تخلفاتی که این رییس انجام میداد جرم بود و مجازات کیفری داره مثل شنود مکالمات و پرونده سازی و ایراد افترا و ایجاد رعب و وحشت و ارسال گزارشات کذب و ..........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
واقعا درسته. یعنی خدای پرونده سازی بود این آقا.
شما شک نکن که یک پست بالاتر بهش خواهند داد؛ البته اگر تاکنون نداده باشند!
سلام
اگر میدانستی که در واحد فیروزکوه استادانی هم بوده اند که بیش از 100 پایان نامه داشته اند و حقوق ماهی 35 میلیون میگرفتن. از کد استادان دیگر استفاده میکردند و به اسم آنها پایان نامه میگرفتن. ای کاش روزی اینها را هم رو شود
دانشگاه آزاد استان تهران یعنی چی؟؟؟
تهران مرکزی شمال جنوب؟؟؟
ایشان رئیس دانشکده اند یا نوحه خوان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
عزیزم اقا رسول با این هیبت همه رو به اشتباه انداخته بود وگرنه جانبازیش کجا بود که خودش رو جانباز معرفی میکرد.
کارهای که ایشان انجام داده در 80 در صد واحدهای دانشگاه ازاد صورت می گیرد چیزی جدیدی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
نه خیر اصلا هم اینطور نیست. من در حداقل 6 واحد دانشگاهی تدریس کردم این خبرها نبود!
ایشان به مشکلات دانشجویان هم بی توجه بود و اصلا آدم گره گشایی نبود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
انصاف داشته باش به مشکلات برخی دانشجویان توجه داشت مانند دانشجویان اقازاده ، دانشجویان مدیر ،دانشجویان کار راه بنداز.........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
به کی توجه داشته که به دانشجوها داشته باشه. فقط فکر جیب و منفعت خودش بود!
آقا مثل اینکه تابناک هرچیزی اراده کنه همون میشه باید ازشما ترسید وای خوشم اومد نتوانستن ایراد علمی و مشکل مالی از ایشان پیدا کنید همچنین ضعف اخلاقیات ندتشتن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
دانشکده خودش سیستم مالی نداره اما بیرونش درب درب دانشکده دفتر فروش پایان نامه ست که باید بررسیبشه زیر نظر کی هست و میلیاردی به کی میرسه.. ضعف اخلاقی هم از اولین فارغ التحصیلان دکترای بازاریابی که با تهدید استاد راهنماشون شد باید پیگیری کرد
این همه تخلف علمی و فقط عزل؟ این همه خیانت علمی و فقط عزل؟
دانشجويان مديريت mbaدانشگاه ازاد غرب اين تغيير رو به فال نيك ميگيرند و اميدوارند دكتر رضاييان ويژه مشكلات انها را بررسي وًمرتفع كنند چون ظاهرا سرفصل هايي كه تدريس ميشه با اين رشته همخواني ندارد و استادان هم تخصصي نيستندو....
خوب اگه تخلف کرده پس دقیقا از کجای عملکرد ایشون تشکر به عمل اومده؟؟؟!!
.استادی دانشگاه هم فعلا یک شوخی است. اگر سن وسال تابناکی ها قد میدهد این به اصطلاح اساتید را با استادان دانشگاه زمان قبل مقایسه کنند تا بفهمند چه بلائی بر سر دانش و دانشگاه آمده است
خدا به فریاد این مردم برسد که محیط دانشگاه و دانشجویی نیز محل کسب و درآمد شده و به جای تولید علم و عالم تبدیل به مدرک و ثروت شده است و حضرات پس از شش سال زمان کمی نیست که با چنین اتهامات سنگین آن هم در دانشگاه خیلی تعجیل نکرده اید ؟!!!!!!!!!!!!!!!
بقایای این سیستم فاسد رو باید از دانشگاه تهران مرکزی حذف کرد .
با سلام
انسان بسیار متاسف می شود که ما به آموزه های دینی خود کمتر عمل می کنیم من بعنوان یک عضو هیات علمی که سالهای طولانی در دانشکده تدریس می کنم شهادت می دهم بسیاری از مطالب بیان شده واقعیت ندارد ایشان خود یک چهره علمی وخود را تمام وقت وقف دانشکده نموده و زحمات بسیار زیادی کشیده اند ومنصفانه نیست در پایان خدمت مدیریتی بدین ترتیب بر خورد شود کمی انصاف و جوانمردی داشته باشیم عملکرد ما باخدمتگزاران امروزبرای نسلهای آینده وجوانانمان کارنامه و تصویرخوبی نخواهد داشت وباعث از بین رفتن انگیزه خدمت خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
اقا صادق نام خانوادگیت رو بنویس بشناسیمت که از کدوم گروه علمی دانشکده مدیریت هستی . وگرنه گمان میکنیم اجیرشده این اقا باشی یا خود ش باشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
آقاصادق ما متاسفیم که همونقدری که از نظر شما واقعیت داشت رسیدگی نشد .وقتی 13 پایان نامه در یک روز داوری کرد انصاف و جوانمردی شما کجا بود؟حتما اینه تماموقت وقف دانشکده شدن؟ اگر این خدمته میخوام صدسال دیگه انگیزه ش نباشه. این ظلم و سوئ استفاده ست نه خدمت.
ولایتی هم جز خط قرمز شما تابناک؟!!!!!که کامنتها مرتبط با ایشان رو منتشر نمیکنی؟!
خداییش حالا که عزل شده جرات میکنم بگم که سال 1393 به من پیشنهاد داد برو از دانشکده حسابداری مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی یه پایان نامه کپی کن بیار بقیه ش با من .البته من اینکار رو نکردم و پایان نامه ای با راهنمایی استاد خودم نوشتم و وزارتخانه ای سه ملیون تومان کمک مالی به من کرد .
بیائید تلاش کنیم عملکردش در یک دادگاه صالح قضاوت بشه!
شاید ادعاهای بی اساس علیه و له کمتر بشه!
حرف مفت زدن تو مملکت ما شده نقل و نبات!
چون حرف مفت زدن مجازات و مکافات بحقی را به دنبال نداره!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
کوچولو . نوک پا وایسا و سرت رو بگیر بالا اسناد و مدارک تابناک رو بخوون.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
ایکاش فقط یک روز توی اون دانشکده خراب شده بودی تا میفهمیدی سند و مدرک چیه!
راهکار اصلی جلوگیری از مدرک فروشی امروز اکثر دانشگاهها و ارزیابی هماهنگ از کیفیت رشته های هر دانشگاه و در خود رشته ارزیابی استید و گروهها و... حرکت وزارت علوم در جهت صدور مدرک دانشگاهها جهت فارغ التحصیلان پس از تایید وزارت علوم و تایید وزارت علوم نیز مبتنی بر نتیجه برگزاری سالی دو یا سه بار آزمون جامع در هر رشته است ( البته میتواند فعلا از دانشگاههای غیر دولتی شروع شود)
هر فرد صرفا امکان 2 بار آزمون و عدم قبولی را داشته باشد و در صورت عدم موفقیت حداقل 18 ماه حق شرکت در آزمون مجدد را ندارد.
خروجی آزمونها و نمرات و درصد قبولی ها مبنای تمدید مجوز اخذ دانشجو در آن رشته توسط دانشگاه باشد .
ارزیابی خود دانشگاهها از کیفیت فارغ التحصیلانشان در هر رشته و دانشکده ها از کیفیت اساتیدشان .
حذف مسابقه فعلی ایجاد شده در سهولت نمره دهی و پاس کردن دروس در بین دانشگاههای غیر انتفاعی و آزاد و پیام نور و علمی کاربردی و برخی دولتی ها .
با سلام و خدا قوت یه پیشنهاد به سایت تابناک دارم البته میدانم که متاسفانه همه جناحی و گروهی کار میکنند ولی بهر حال این پینشهاد را میدهم . مطمئن نیستم که این مطلب منتسب به امیر کبیر هست یا نه بهر حال مطلب قابل تاملی است.
اگر نیت یک ساله دارید... گندم بکارید...
اگر نیت ده ساله دارید... درخت بکارید...
اگر نیت صد ساله دارید... انسان تربیت کنید...
باید یه اتاق فکر در زمینه آموزش و پرورش کشورهای پیشرفته مثل آلمان را جمع آوری و پژوهش در این خصوص را انجام دهید . اگر می خواهیم مملکت آباد و پیشرفته ای داشته باشیم باید جایگاه معلمین و استادان و مخلص کلام آموزش و پرورش بالاترین جایگاه و رده باشد .از هر لحاظ چون از استاد فاضل و دانشمند میتوان شاگردان توانا و مدیران آینده کشور را رقم زد قولی ست از خانم مرکل که از ایشان خواسته بودن حقوق اساتید و معلمان را کاهش دهد در پاسخ گفته بود چگونه انجام دهم که شما و امثال ما شاگردان آنها بودیم که در حال حاضر مدیران کشور هستیم . متاسفانه در مملکت ما به معلمی شغل انبیاست ؟ لذا وضعیت معاش آنها نیز باید چون انبیا باشد ؟!! مخلص کلام برای آبادی و پیشرفت جامعه آموزش و پرورش باید هدف باشد. تا حاصل و خروجی موفقی داشته باشیم به امیدآن روز اللهم عجل لولیک الفرج
سلام ایشان هم خیلی با سواد بودند و هم خیلی سالم ولی در مملکت متاسفانه شایسته سالاری وجود نداره ویکی هم که خوب کار میکنه را با جو سازی بر میدارند خدایا عاقبت ما را ختم به خیر کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
از سرسلامتی و سالم بودن زیاد اینهمه تخلف داشتند. ضمنا استاد جوسازی خود این بنده خدا بود که در کلاسها تدریس میکرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
شایسته سالاری بود که این رییس دانشکده که هیچ استاد هم نمیشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
احتمالا تو خود عباس هستی
در عجبم که در اولین گزارشات تابناک در اوایل بهمن ماه اکثریت کارمندان دانشکده مجبور شده بودند نظرات بنفع رییس دانشکده ارسال کنند ولیکن اکنون که عزل شده کسی حمایتش نمیکنه. عجب دوره و زمونه ای شده . ای بیوفا دنیا
به دفتر دکتر طهرانچی زنگ زدیم تشکر کنیم گفتند با مهندس آل ی معاون اجرایی صحبت کنید . این معاون اجرایی کجای چارت دانشگاههاست؟
بنظر نمیرسه مدیران فعلی دانشگاه ازاد اسلامی قصدی برای رسیدگی جدی به تخلفات این آقا داشته باشند چون تف سربالاست
خداییش این تصویر رعب و وحشت ایجاد میکنه حتی اگر به زبون نیاد.
حالا کاملا فرصت داره حداقل یه ترم بدون غیبیت سرکلاس بیاد تا خودش رو عرضه کنه
حالا که عزل شده تکلیف دانشجویانی که ترم پیش توسط اساتید بعلت غیبت غیرمجاز محروم اعلام شدند ولی با دستور رییس دانشکده مدیریت امتحان دادند چه میشود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
بیا شاهد از غیب رسید!
طی این شش سال به لیست دریافتی هاش نگاه مجدد بیندازند شاید از نجومی بگیران باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
زرنگ تر از این حرفها بود
یعنی دانشجویان دکترای بازاریابی دیگر اجبار ندارند کتابهای سراسر غلط ترجمه شده این آقا رو برای امتحان جامع بخونند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
من دانشجوی دکترای بازاریابی هستم.
ازطرف دانشجویان ارشد گرایش کارافرینی ازتابناک متشکریم
به نمایندگی از دانشجویان دکترای منابع انسانی از دکتر طهرانچی ممنونیم
آقای دکتر رضاییان کارمندان دفتر رو تغییر بدید اینها دایما اخبار رو به رییس معزول شده میفرستند
بعلت عدم پرداخت باج سبیل ، نمایندگی ایران رادیاتور دیگر حامی رییس معزول دانشکده مدیریت نیست . پشت او فعلا گرم نیست
انصافا شش سال کم نیست . چطور گشت نامحسوس نگرفته بودنش
دوستان دانشجو کسی شماره همراه دکتر رضاییان رو داره بگذار گروه
ما چطور میتونیم سکه هایی که بعد دفاع به ایشون دادیم رو پس بگیریم؟
لطفا راهنمایی کنید
چرا این آقای متخلف در جلسه تودیع و معارفه ساعت 2/30 عصر حضور نیافت؟
چقدر به میز و پست چسبیده بوده که احترام نگذاشته و حضور پیدا نکرده.خیلی عجیبه.
این دیگه چه جلسه تودیع و معارفه ای بود>
نه رییس متخلف سابق بود و نه کسی از روسای بالادستی یعنی تهران مرکز حضور داشت
دوستان عزیز ! دکتر رضاییان متولد 1323 و 74 سال دارند بنظر شما برای ریاست این دانشکده زیاد جوان نیستند !
اینکه زیباکلام این ماه از دانشگاه آزاد بیرون انداخته شد و ۲۰ سال از دو جا حقوق می گرفت آیا امتیاز خاص داشت؟
رييس كدام دانشكده مديريت دانشگاه ازاد تهران؟واحد شمال؟ واحد جنوب؟ واحد شرق؟ واحد غرب؟ واحد مركز؟ واحد دوقوز دره؟
واقعاً گسترش بي رويه دانشگاه ازاد مايه خجالت است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
نه خیر. همین بیخ گوش خودمون
با سلام
با این رزومه و کارهای دکتر رضائیان
خواست سئوال کنم ایشان بیش از دویست سال باید سنشون باشه.
من که متعجبم .
لطفا بدون اینکه انگ و مهر خاصی بزنید بیاید بررسی کنید یه ادم باید هر روز چند ساعت کار و مطالعه کنه برای این همه سوابق
باسلام بدینوسیله در کامنتی در بالا با نام و مشخصات اینجانب سوء استفاده شده و آنرا قویا تکذیب مینمایم .و ارایه مطالب فوق در رابطه بااینجانب را به خدا واگذار میکنم ودر صورت تکرار حق شکایت برخود را محفوظ میدانم.
من ایشان را از نزدیک می شناسم . او واقعا انسانی شریف و با وجدانی هست . اگر چنین کاری میکرده قطعا هدفی داشته و نباید از نحوه تیتر خبر هم به راحتی گذشت .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل