بازدید 188843

پاسخ شرکت گاز استان تهران به اعتراض مخاطب تابناک

کد خبر: ۷۷۹۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲ 03 March 2018

سرویس با بینندگان، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

با سلام
من مشترک به شماره اشتراک 003236876736 به آدرس خیابان استاد معین ...... هستم که مبلغ قبلی قبض 14 هزار تومان که یادم رفت بود پرداخت کنم. تو قبض جدید بدهی قبلی رو 16700 تومان زده. یعنی خود به خود 14 هزار تومان تبدیل شده به 16700 تومان. 2700 تومان چرا زیاد شده خدا میدونه. لطفا پاسخ دهید که به چه دلیل به بدهی قبلی 2700 تومان اضافه شده است.

پاسخ:

با احترام، در خصوص اعتراض اشتراک شماره 3236876736 بابت درج مبلغ بدهی گذشته در قبض صادره بدینوسیله به استحضار می رساند مبلغ افزایش یافته از بابت تعدیل آبونمان بوده که در صورتحساب سری 46 به میزان 27000ریال لحاظ گردیده است. شایان ذکر است حسب دستور مدیرعامل محترم شرکت ملی گاز ایران مبالغ آبونمان/هزینه خدمات مستمر از صورتحساب کلیه مشترکین حذف خواهد شد که در صورتحسابهای بعدی تحت عنوان مبالغ بستانکاری اعمال می گردد.

امیرحسین جاودان

رئیس روابط عمومی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱۰
شرکت گاز به چه دلیلی به غیر از هزینه گاز مصرفی ، مبالغ هنگفتی بابت عوارض گازرسانی ، مالیات و آبونمان و .... از
مشترکین گاز که در مجتمعهای مسکونی زندگی می کنند و یک کنتور دارند اخذ می کند؟ مگر وقتی مدیران شرکت گاز
نان می خرند ، کرایه خونه دختر عمه شاطر نانوایی را هم می دهند؟!
بروید نشتی گاز از رگلاتورها و کنتورها را بگیرید که هم باعث آلودگی هواست و هم اتلاف سرمایه ملی.اصلا برای کسی اهمیت ندارد.حتی برای تابناک،!
این نطر سنجی را برای چی اضافه کرده اید؟دکوره؟ باد گرفتید که فقط ادای دنیا را در بیاورید، بدون هیچ تاثیری.من بارها ، در اعلام نظر زیر پستهای شما،در مورد نشتی گاز از رگلاتورهای گاز، که اتلاف بیت المال و آلوده کننده محیط زیست،و خطری بالقوه در شهرها هستند .تذکر داده ام ولی هیچ بازخوردی نداشته. این پست را هم بیخیال،مگه نه؟ خوش باشید با بازی بازی های ژورنالیستی!
از اداره گاز لطفا سوال شود که چرا روستای هلجرد کمال شهر در کنار شهرک صنعتی باید بدون گاز باشد .در صورتی 10 متر با شهرک فاصله دارد........... جاده انرا یک طرف برای شهرک اسفالت کردن طرف دیگر که به روستا می رود خاکی است ...اب لوله کشی شهرک دارد ..روستا ندارد .بعد بگویید چرا مردم از روستا به شهر ها الخصوص تهران می ایند ..این روستا تا تهران 25 کیلیومتر فاصله دارد زشت نیست که تهرانی ها و شهرک نشینهایی که تمام زمنیهای این روستا را تصاحب کردند . کارخانه زدند ..به اسم سازمان خیریه کهریزک به کام اقا زادهها ..ر...ف....ل...... .داری اب و برق و گاز باشند ..اما مردم روستا از این نعمات بی بهره باشند .در صورتی انها دارند از اب های زیر زمینی این روستا برای ابیاریرسانی به شهرک استفاده میکنند ..همه چیز مال زمین خوران وپول داران ..وظلم کنندهها در حق مردم روستایی ...... ما هم ایرانی ووتهرانی هستیم .فقط 25 کیلیومتر تا پایتخت فاصله داریم ........درختها خشک شد از بی ابی ..گوسفندانمان دارند می میرند ........شما را به خدا این ا برای اداره گاز واب بفرستید ممنون می شویم ..اهالی روستای هلجرد .کمال شهر تهران
دقيقا. رگلاترهاى گاز در خيلى نقاط از بالاى شهر گرفته تا پايين شهر داراى نشتى هستن وقتيكه به مأموران گاز هم گفته مى شود بى توجه از كنارش رد مى شوند ، شايد شما بتوانيد فكرى بكنيد .
با سلام اداره گازر پردیس در نصب علمک گاز اشتراک به شدت کند عمل کرده و جوابگو در خواست مردم نمی باشد و فقط با سردواندن مردم به درخواست مردم توجه لازم را نمیکند وبرای اجرای نصب علمک گاز با توجه به انبوه تقاضا فقط از یک پیمانکار استفاده می کند که آن هم روزی یک یا دو تقاضا را جوابگو میباشد لطفا اگر مسئولی دارد اقدامی درست انجام دهند
سلام ما یک خانه نو ساز خریدیم گاز وصل نیست مامور اداره گاز گفته حتما تمام واحدها پکیج وصل کنن تا گاز وصل شه الان ما چکارکنیم تعداد واحدهابیست وهشت واحد هست شاید بعضی ها پول پکیج نداشته باشن من هم قراداد خونه قبلیم تمام شده هیچ راهی ندارم چکار کنم
متاسفانه اداره گاز تخلفات فراوانى دارد ولى كو گوش شنوا ، به خيلى از مجتمع ها كه داراى سيستم شوفاژ بودن بدون توافق كليه مالكين اجازه نصب پكج داده و از طرف ديگر آپارتمان هاى ديگر را كه با شوفاژ كار مى كنند چندين برابر جريمه مى كند در صورتيكه خودش عامل و مقصر است باور نداريد به اداره گاز شهرك غرب سرى بزنيد و تحقيق محكم بكنيد و ازشان بخواهيد كه رضايت نامه كلى و محضرى مجتمع هاى كه چند آپارتمانشان را از شوفاژ به پكج نبديل كرده اند نشان بدهند مخصوصا قسمت فاز يك شهرك را , فقط سعى خواهند كرد بيرونتان كنن اگر بازرسان اداره گاز با دقت و محكم خورد كنند مشكلات كمتر پيش مياد جالب توجه است كه بدانيد تعدادى هم لوله هاى گاز قبلى خود را قطع نكردن كه بايد قطع مى كردن اگر بازرس هاى اداره گاز چك كنن آپارتمان هايي كه از شوفاژ به پكج تبديل كردن و كنتور خود را هم جدا كردن متوجه تخلفات مالكين و شركت هاى داراى مجوز شركت گاز را خواهند ديد كه چطور اداره گاز خسارت مالى به بعضى مالكين مى زند كه واقعا باعث تاسف است اميدوارم كه بازرسان اداره كل گاز تهران با تمام قدرت وارد اداره گاز شهرك غرب بشوند و تمامى پرونده ها را دانه دانه بررسى كنند و متخلفين را مجازات كنند.
قبض گاز من میزنه بستانکار کنتور گاز هم اصلاکار نمیکنه چیکار کمم؟آیا صاحبخونه قبلی پرداخت اضافه داشته ب اداره گاز؟؟؟
با سلام منزل ما کیانشهر شهرک ازادی بلوک 14ورودی 2هست .چند دوره هست پول گاز خیلی خیلی بالا میاد با اینکه تابستان هستش توروخدا رسیدگی کنید الان با این ویروس که اومده کار کم شده درآمد زیاد نداریم وبهمون فشار میاد بابت این قبض های زیاد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر