بازدید 5269
۱

کشف قطعات جدیدی از پیکرهای قربانیان پرواز یاسوج

کد خبر: ۷۷۷۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶ 26 February 2018

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: تیم اعزامی به قله های دنا در حال برگشت است و قطعاتی از پیکرهای جان‌باختگان نیز کشف شده است اما اطلاعات دقیقی تا رسیدن تیم نمی‌توانیم ارائه دهیم.

داریوش کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به کشف قطعات جدیدی از پیکر جان‌باختگان هواپیمای تهران - یاسوج اظهار داشت: قطعات جدیدی از قربانیان سانحه سقوط هواپیما کشف شده است اما تا زمانی که تیم اعزامی برنگردد نمی‌توانیم اطلاعات دقیقی ارائه دهیم.

وی افزود: تیم اعزامی در حال برگشت است و قطعاتی از پیکرها را نیز به همراه دارند اما پس از رسیدن آنها گزارش دقیق ارائه خواهد شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان بیان کرد: تیم در حال پایین آمدن است ارزیابی کامل نیز انجام شده است اما باید تا زمان پایین آمدن آنها صبر کرد.

به گزارش تسنیم، امروز دو تیم از هلال احمر برای پیدا کردن پیکرهای قربانیان سانحه هواپیمای تهران- یاسوج عازم قله دنا شد و موفق شدند برخی از قطعات پیکرها را پیدا کنند، اما به دلیل شرایط نامناسب جوی ادامه عملیات ممکن نبود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بنظر تیم های جستجو پایین محل برخورد را مدنظر دارند . بعید نیست باتوجه به اینکه هواپیما به نزدیک قله برخورد کرده و باتوجه به زاویه برخورد احتمال اینکه قطعاتی از هواپیما یا قربانیان به سمت بالای قله یا حتی آنسوی کوه پرتاب شده باشند نیز هست .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار