بازدید 4923

دو تیم کوهنوردی عازم ارتفاعات دنا شدند

کد خبر: ۷۷۷۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳ 26 February 2018
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اعزام دو تیم کوهنوردی به ارتفاعات دنا خبر داد و گفت: در زمینه آغاز عملیات منتظر ارزیابی‌های این دو تیم هستیم.

به گزارش تسنیم، عزیز فیلی اظهار داشت: دقایقی پیش دو تیم 4 نفره از تکاوران ارتش جمهوری اسلامی و جمعیت هلال احمر با بالگرد عازم ارتفاعت دنا شدند.

وی با بیان اینکه این دو تیم با بالگرد در نزدیکی‌های محل سقوط هواپیما پیدا شدند، افزود:  کوهنوردان اعزامی باید کمتر از دو ساعت دیگر به قله نغل پازن پیر محل سقوط هواپیمای "تهران-یاسوج" برسند

فیلی ابا اشاره به بارش شدید برف در چند روز اخیر در ارتفاعات دنا، ادامه داد: این تیم‌های وضعیت منطقه را ارزیابی می‌کنند که آیا با توجه به بارش برف روزهای اخیر امکان جمع آوری و انتقال پیکر جانباختگان وجود دارد.

جانشین ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی تیم‌های امدادی در دامنه‌های دنا خبر داد و افزود: تیم‌های قبلی هم اکنون در حال استراحت بوده و تیم‌های تازه نفسی جایگزین شده‌اند.

فیلی تاکید کرد: منتظر ارزیابی تیم‌های اعزام شده به ارتفاعات دنا هستیم که ببینیم عملیات باید آغاز شود و یا اینکه شرایط آغاز وجود ندارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان