بازدید 3915
وزیر صنعت، معدن و تجارت:

فولاد مبارکه دریایی از تولید علم است

کد خبر: ۷۷۵۷۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 19 February 2018

وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم افتتاح سه طرح در شهرستان آمل با بیان این که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه صنعت و به ویژه فولاد به موفقیتهای ارزشمندی دست یافته ایم، گفت: فولاد مبارکه به عنوان مولود انقلاب اسلامی دریایی از تولید علم است؛ از این رو میتوان با ظرفیتهای موجود، برای توسعۀ صنعت گامهای بیشتری برداریم.

به گزارش شفاف، وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم افتتاح سه طرح در شهرستان آمل با بیان این که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه صنعت و به ویژه فولاد به موفقیتهای ارزشمندی دست یافته ایم، گفت: فولاد مبارکه به عنوان مولود انقلاب اسلامی دریایی از تولید علم است؛ از این رو میتوان با ظرفیتهای موجود، برای توسعۀ صنعت گامهای بیشتری برداریم.


محمد شریعتمداری در همین زمینه با تأکید بر اینکه مردم در حال تلاش اند و این تلاش کشور را به موفقیتهای بیشتر رهنمون مینماید، افزود: کشور ما در همۀ موارد دارا و تواناست.


وزیر صنعت، معدن و تجارت ظرفیت فعلی تولید فولاد کشور را ۳۰میلیون تن اعلام کرد و گفت: در ۵۱هزار مترمربع از نقاط مختلف کشور، واحدهای تولیدی در حال ساخت داریم و ۱۷هزار جواز تأسیس صادر و طی روزهای اخیر، ۴۰۰ واحد صنعتی کوچک در کشور افتتاح شده است.


وی با بیان اینکه در سال ۵۷، تولید مس در کشور تقریبا صفر بوده است، افزود: اما امروز ظرفیت تولید مس حدود ۴۵۰هزار تن است و در دولت یازدهم که تحریم ها هنوز باقی بود، کارها در زمینه مس توسعه یافت.


شریعتمداری با تأکید بر درمان زخم بیکاری، خاطرنشان کرد: داراییهای کشور زیاد است؛ باید مشکلات را تحمل و کارآفرینی را بیشتر کنیم و گسترۀ فعالیتها را با کمک هم افزایش دهیم.


وزیر صنعت با اذعان به اینکه فتح بازار دنیا با برندینگ صورت میگیرد، از توسعۀ برندینگ حمایت کرد و گفت: با توسعۀ تولید موفق میشویم و باید مبدأ را برای مقصد طراحی کنیم و برای تولید داخلی باید یارانه داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر