بازدید 3302

تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر برای ادامه عملیات جست و جو

کد خبر: ۷۷۵۶۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ 19 February 2018

مدیر کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات کشور در رابطه با آخرین وضعیت امداد رسانی نیروهای هلال احمر در منطقه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج به «تابناک»، گفت: در حال حاضر تیم های امدادی این سازمان در منطقه و حوالی روستای نقل دهستان پادنا حاضرند و به صورت زمینی و هوایی در حال انجام عملیات جست و جو برای یافتن لاشه هواپیما هستند.

درخشان ادامه داد: هلال احمر برای انجام موفقیت آمیز عملیات خود ضمن استفاده از بالگرد، نیروهای خود را به تجهیزات ارتباط رادیویی و بی سیم مجهز کرده است و مرکز فرماندهی عملیات به صورت مستمر با نیروهای اعزامی به ارتفاعات ارتباط دارد. تا کنون نیز مشکلی برای نیروهای هلال احمر پیش نیامده است.

مدیر کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات کشور افزود: شعال ارتباط بی سیم های این مرکز بین 5 تا 10 کیلومتر را پوشش می دهد که در صورت مساعد شدن شرایط جوی تا میزان 15 کیلومتر قابل افزایش است.

درخشان افزود: بالگرد هلال احمر هم اکنون در حال گشت زنی است.

وی تأکید کرد: علی رغم تلاش های فراوان برای توفیق در عملیات، سرمای هوا به مانعی بزرگ برای به نتیجه رسیدن تلاش ها تبدیل شده است و متأسفانه هنوز نیروهای امدادی موفی به یافتن لاشه هواپیما نشده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار