بازدید 7054
۲

منطقه ۳ تهران رکورددار گران‌ترین زمین‌ها

کد خبر: ۷۷۵۶۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷ 19 February 2018

بر اساس آخرین آمار ارایه شده از قیمت زمین در شهر تهران برخلاف تصور، منطقه یک در رتبه‌ی دوم قرار دارد و منطقه ۳ رکورددار بالاترین میانگین قیمت زمین بوده است.

به گزارش ایسنا، بر اساس آمار پاییز امسال بالاترین میانگین قیمت زمین مربوط به منطقه ۳ با ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و بالاترین متوسط قیمت مسکن در شهر تهران مربوط به منطقه یک با متری ۱۰ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان بوده است.

ارزان‌ترین میانگین قیمت زمین در شهر تهران نیز به منطقه ۲۰ با یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و متوسط پایین‌ترین قیمت مسکن به منطقه ۱۸ با ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در هر متر مربع مربوط می‌شود.

در خصوص قیمت زمین بعد از منطقه ۳، منطقه یک با متری ۱۰ میلیون تومان، منطقه ۶ با متری ۸.۵ میلیون، منطقه ۷ با متری ۶.۸ میلیون، منطقه ۴ با متری ۶.۵ میلیون و منطقه ۵ با متری ۶ میلیون تومان در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
 

درخصوص قیمت هر متر مربع واحد مسکونی نیز بعد از منطقه یک، منطقه ۳ با متری ۹ میلیون تومان، منطقه ۲ با متری ۷.۷ میلیون، منطقه ۶ با ۶.۷ میلیون، منطقه ۵ با ۶ میلیون تومان و منطقه ۴ با قیمت ۵ میلیون تومان در هر متر مربع به ترتیب حائز بالاترین میانگین قیمت مسکن در شهر تهران هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
قیمت های شما کمی ایراد دارد. منزل کلنگی ما در کوی نصر (گیشا) واقع در منطقه 2 و نزدیکی پارک گفتگو متری 24 میلیون تومان مشتری دارد (قیمت را خود خریدار پیشنهاد داده) و متاسفانه به علت عدم همکاری یکی دو نفر از واحدها امکان فروش جمعی (یعنی واگذاری زمین به خریدار) وجود ندارد. چطوری می شود که متوسط متری 7.7 میلیون تومان باشد؟
سه شنبه 30 بهمن
شاخص کل بورس در ادامه ریزش های روزهای گذشته همچنان در مسیر نزولی بوده و در آستانه سقوط به کانال 97 هزارواحدی قرار دارد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها