بازدید 2560

ایجاد پرونده الکترونیکی دانشجویان واحد علوم و تحقیقات

کد خبر: ۷۷۵۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰ 18 February 2018

رئیس مجتمع آزمایشگاهی زکریای رازی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد، از ایجاد پرونده الکترونیکی دانشجویان در این مجتمع آزمایشگاهی خبر داد.

به گزارش ایرنا، از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، سعید رضائی با اعلام این خبر افزود: هر ساله اعتبار پژوهشی تحت عنوان کمک هزینه پایان‌نامه و رساله دانشجویی تعریف و به متقاضیان پرداخت می‌شود.

به همین جهت پرونده‌ای الکترونیکی برای هر دانشجو شامل اطلاعاتی اعم از میزان مواد آزمایشگاهی مصرف شده، قیمت مواد مصرف شده، خدمات آزمایشگاهی ارائه شده و ... ثبت می‌شود تا اعتبار مورد نظر برای هر دانشجو تعریف و تا سقف آن از این اعتبار بهره ببرند.

وی ادامه داد: مازاد بر اعتبار تعیین شده برای هزینه‌های تحقیق و پژوهش پایان‌نامه از سوی دانشجو به حساب دانشگاه واریز می‌شود و این اعتبارسنجی و کمک هزینه تنها مربوط به دانشجویان واحد علوم و تحقیقات است.

رضائی با بیان اینکه از زمان راه‌اندازی ساها (سامانه آزمایشگاه‌های همکار آزاد) دانشجویان سایر واحدهای دانشگاه آزاد می‌توانند بر اساس تعرفه‌های مصوب شده از خدمات مجتمع رازی بهره ‌ببرند، گفت: خدمات دستگاهی برای دانشجویان دانشگاه آزاد با 50 درصد تخفیف ارائه می‌شود. دانشجویان دانشگاه‌های غیر از دانشگاه آزاد با توجه به محدودیت موجود در فضای مجتمع رازی تنها امکان بهره‌گیری از خدمات آزمایشگاهی در زمینه استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی را دارند.

وی تعداد دانشجویانی که در سال 1395 از خارج واحد علوم و تحقیقات موفق به بهره‌گیری از تجهیزات مجتمع آزمایشگاهی رازی واحد علوم و تحقیقات شده‌اند را یکهزار دانشجو اعلام کرد و افزود: اکنون حدود 2400 دانشجوی تحصیلات تکمیلی واحد علوم و تحقیقات از خدمات مجتمع رازی بهره می‌برند و دارای پرونده جاری هستند.

همچنین حدود 900 دانشجوی دکتری و 1500 دانشجوی کارشناسی ارشد نیز با معرفی نامه از خدمات مجتمع رازی استفاده می‌کنند. این درحالیست که در سال 96 - 95 نزدیک به 10 هزار نفر از دانشجویان از خدمات آموزشی در این مرکز بهره‌ بردند.

رئیس مجتمع آزمایشگاهی زکریای رازی واحد علوم و تحقیقات گفت: ارزش خدمات آموزشی و پژوهشی این مجتمع بیش از 10 میلیارد تومان در سال است که هزینه‌های انجام شده پرسنلی و سرمایه‌ای حدود 50 درصد آن بوده و به این ترتیب 50 درصد آن صرفه جویی می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان