بازدید 5214

سفر غیرضروری وتوریستی عضوهیات مدیره پرسپولیس به دوحه

هیچ جای دنیا اعضای هیات مدیره یک باشگاه با خرج مردم راهی سفر نمی شوند، اما مدیران دولتی ایران به این مسایل کاری ندارند و با خودخواهی و منفعت طلبی راهی سفرهای خارجی و تماشای بازی های آسیایی تیم ها می شوند.
کد خبر: ۷۷۵۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸ 18 February 2018

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به همراه سرپرست موقت این باشگاه، بار دیگر به بهانه همراهی  تیم در دیدار مقابل السد راهی راهی یک سفر خارجی شد.

به گزارش تابناک ورزشی، سفر رفتن از جیب باشگاه ها و فدراسیون های دولتی، به یک روال در ورزش ایران تبدیل شده و در حالی که هیچ جای دنیا اعضای هیات مدیره یک باشگاه با خرج مردم راهی سفر نمی شوند، اما مدیران دولتی ایران به این مسایل کاری ندارند و با خودخواهی و منفعت طلبی راهی سفرهای خارجی و تماشای بازی های آسیایی تیم ها می شوند.

سرخپوشان که از روز گذشته اردوی خود را در کمپ تمرینی اسپایر آغاز کرده‌اند، خود را مهیای جدال حساس برابر السد قطر در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان می‌کنند. امروز حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه به همراه حاجی بیگی،  عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس به مقصد دوحه پرواز کردند تا به اردوی تیم ملحق شوند ولی هنوز کسی نمی داند چه ضرورتی دارد که حاجی بیگی در این تعداد سفر خارجی حضور پیدا کند؟!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان