بازدید 3363
۱

دلیل افزایش هزینه اعزام عتبات دانشجویی

کد خبر: ۷۷۵۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ 18 February 2018

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:افزایش نرخ ارز در روز‌های اخیر، علت گران شدن هزینه اعزام به عتبات است و قیمت گذاری‌ها بر اساس نوسانات قیمت ارز متغیر خواهد بود.

به گزارش دانشجو، محمد زارع؛ معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:افزایش نرخ ارز در روز‌های اخیر، علت گران شدن هزینه اعزام به عتبات است و قیمت گذاری‌ها بر اساس نوسانات قیمت ارز متغیر خواهد بود.

زارع گفت:قیمت دلار طی روز‌های اخیر افزایش داشته است و، چون هزینه‌های جاری در کشور عراق با دلار انجام می‌شود، این افزایش بر قیمت عتبات هم تاثیر گذاشته است.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به این مهم که زائران دانشگاهی، هزینه سفر خود را با ورود به درگاه پرداخت هزینه سفر سازمان حج و زیارت به حساب شرکت شمسا واریز می‌کنند افزود: نرخ نهایی سفر به عتبات توسط سازمان حج و زیارت و شرکت شمسا تعیین و به ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ابلاغ می‌شود و ستاد هیچ نقشی در نرخ گذاری عتبات ندارد.

وی ادامه داد:زائران دانشگاهی که هزینه عتبات را قبلا پرداخت کرده باشند، برای سفر به عتبات هزینه جدیدی واریز نخواهند کرد.

زارع تاکید کرد:با توجه به اینکه قیمت بلیط رفت و برگشت در ایام تعطیلات نوروزی گران است و بر اساس تصمیم سازمان حج و زیارت، هزینه اعزام زائران به عتبات در این ایام افزایش خواهد یافت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
طبق فرمايشات سازمان تعزيرات حكومتي هر گونه افزايش قيمت كالا و خدمات به بعهانه گراني دلار غير قانوني بوده و بايد با عاملين برخورد بشه .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان