بازدید 6184

داور بازی السد-پرسپولیس مشخص شد

کد خبر: ۷۷۵۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳ 18 February 2018

داور سنگاپوری قضاوت بازی پرسپولیس-السد را برعهده گرفت تا ای اف سی فعلا و در این مرحله قضاوت بازی تیمهای ایرانی با کشورهای عربی را به داوران عرب نسپرد.

به گزارش تابناک ورزشی، طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا داور سنگاپوری بازی السد با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را سوت می زند. محمد تقی الجعفری، داور سنگاپوری قضاوت دیدار تعیین کننده پرسپولیس مقابل السد در لیگ قهرمانان آسیا که قرار است در دوحه برگزار شود را برعهده خواهد داشت. ولی تزو کمک داور اول و رونی کوه مین، کمک داور دوم این دیدار هستند. ولیتشمان کریشنان داور چهارم این بازی خواهد بود. دیدار السد با پرسپولیس سه شنبه ساعت ۱۹ در ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار می شود.

بن جاهاری در سال 2018 سه بازی را قضاوت کرده است. دو مسابقه از رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا میان تیم های ازبکستان-چین و بازی قطر ویتنام و یک بازی از لیگ قهرمانان آسیا بین کاشیما آنتلرزو شانگهای شنوا مسابقاتی بوده اند که او سوت زده است. بن جاهاری در این سه بازی که در سال 2018 قضاوت کرده 13 کارت زرد داده اما هیچ کارت قرمزی را از جیبش خارج نکرده است. میانگین 4.33 کارت زرد در سه بازی برای این تیم به ثبت رسیده است. در این سه بازی او بیشترین تعداد کارت زرد را در فاصله 61 تا 75 داده است که از 5 کارت زرد استفاده کرده  اما در فاصله دقیقه 0 تا 15 هیچ کارت زردی نداده است.

ایرانی ها اما از این داور سنگاپوری خاطره خوشی دارند. بن جاهاری در لیگ قهرمانان فصل قبل داور بازی پرسپولیس و الوحده امارات در ابوظبی بود که پرسپولیس این بازی را با نتیجه سه بر دو برد. او همچنین قضاوت بازی دو تیم ایران و چین از مرحله مقدماتی جام جهانی را به عهده داشت که در این بازی نیز تیم ملی ایران با یک گل به پیروزی رسید. او سال قبل در لیگ قهرمانان بازی ذوب آهن برابر بنیادکار را نیز قضاوت کرد که بازهم این نماینده ایران بود که با نتیجه دو بر یک به برتری رسید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان